Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki
  • Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki

Συνεχίζει την εξέλιξη των υδρογονοκίνητων μοτοσυκλετών η Kawasaki

Μεγάλη πρόκληση η τοποθέτηση των δεξαμενών υδρογόνου
Τρείς διαφορετικές διατάξεις σε σπορ μοτοσυκλέτα, σκούτερ και τρίκυκλο
Στο σκούτερ οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες κάτω από την σέλα
Στο τρίκυκλο η διάταξη είναι ευκολότερη

KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!

Μεγάλη πρόκληση η τοποθέτηση των δεξαμενών υδρογόνου

Η παρουσίαση του πρωτοτύπου από την Kawasaki νωρίτερα φέτος έδειξε ότι η τεχνολογία υδρογόνου μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά, όμως αποκάλυψε επίσης ένα σημαντικό εμπόδιο: την αποθήκευση του καυσίμου. Οι μηχανικοί της Kawasaki αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στις δεξαμενών υδρογόνου για την υδρογονοκίνητη μοτοσυκλέτα τους, μια πρόκληση που είναι κρίσιμη για την πρακτική εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες. Το πρωτότυπο που παρουσίασαν, παρά το μέγεθός του, παρόμοιο με τη μοτοσυκλέτα H2 SX SE της Kawasaki, περιορίζεται σε μονοθέσιο χωρίς σχεδόν καθόλου χώρο για αποσκευές. Αυτό οφείλεται στον όγκο και το ιδιαίτερο σχήμα των δεξαμενών υδρογόνου, τα οποία καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι δεξαμενές αυτές, σχεδιασμένες για να αντέχουν στις απαιτήσεις των υψηλών πιέσεων αποθήκευσης υδρογόνου, απαιτούν  επίσης ιδιαίτερες συνθήκες ασφάλειας και συντήρησης.
 

Τρείς διαφορετικές διατάξεις σε σπορ μοτοσυκλέτα, σκούτερ και τρίκυκλο

Η νέα αίτηση πατέντας της Kawasaki φαίνεται να επιδιώκει να βρει λύση σε αυτό το πρόβλημα, αναπτύσσοντας ένα συνδυαστικό σύστημα κινητήρα εσωτερικής καύσης και υδρογόνου. Η πατέντα καλύπτει τέσσερις καινοτόμες λύσεις για τρία διαφορετικά στυλ μοτοσυκλετών: μια σπορ μοτοσυκλέτα, ένα σκούτερ και ένα τρίκυκλο στυλ Can-Am Spyder, αντιμετωπίζοντας έτσι διαφορετικές ανάγκες των αναβατών. Αυτές οι λύσεις δείχνουν ότι η Kawasaki τεστάρει διάφορες διατάξεις που θα ήταν λειτουργικές σε αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες. Οι κινητήρες υδρογόνου χρειάζονται μια συγκεκριμένη ποσότητα υδρογόνου με αέρα για να είναι αποδοτικοί με τους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν τη τεχνολογία της  υπερτροφοδότηση σε αυτές τις περιπτώσεις.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο σκούτερ οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες κάτω από την σέλα

Ο κινητήρας που παρουσιάζεται στο πρότυπο χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο  βασισμένο στο H2 998cc της Kawasaki. Οι δεξαμενές του υδρογόνου λόγω της υψηλής του πίεσης χρειάζεται να έχουν ειδικό σχήμα και προδιαγραφές γεγονός που δυσκολεύει το θέμα της σχεδίασης και του βάρους. Στα σκούτερ που παρουσιάζονται στα προσχέδια της Kawasaki, οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες πίσω και κάτω από τη σέλα υπό ελαφρά κλίση. Στη σπορ μοτοσυκλέτα οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες κάθετα μπροστά από τα γόνατα του αναβάτη.
 

Στο τρίκυκλο η διάταξη είναι ευκολότερη

Το τρίτο όχημα, που είναι και το μεγαλύτερο, απεικονίζεται ως ένα τρίκυκλο τύπου Can-Am Spyder και φαίνεται να παρουσιάζει τα λιγότερα προβλήματα όσο αφορά τη θέση των δεξαμενών υδρογόνου. Οι κύλινδροι υδρογόνου είναι τοποθετημένοι οριζόντια στο μπροστινό μέρος μεταξύ των δύο τροχών. Η Kawasaki δεν αναμένεται να βγάλει σε παραγωγή υδρογονοκίνητη μοτοσυκλέτα πριν το 2030 οπότε δεν είναι ξεκάθαρα πολλά από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Όπως όλα δείχνουν η Kawasaki φαίνεται να παίρνει πολύ σοβαρά το θέμα της υδρογονοκίνησης επενδύοντας στην ανάπτυξη της και δεν περιορίζεται αποκλειστικά στα ηλεκτροκίνητα.