Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki
Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki
Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki
  • Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki
  • Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki
  • Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki

Το νέο ρετρό μοντέλο της Kawasaki

Μέσα σε μία εβδομάδα η Kawasaki ανακοίνωσε τρία καινούρια μοντέλα
Μονοκύλινδρος κινητήρας ο οποίος προσφέρει ομαλή επιτάχυνση
Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και 143 κιλά μοτοσυκλέτα
Οθόνη LCD και μονάδα ABS στον στάνταρ εξοπλισμό

Μέσα σε μία εβδομάδα η Kawasaki ανακοίνωσε τρία καινούρια μοντέλα

Η Kawasaki μέσα σε μία εβδομάδα ανακοινώσε τρία καινούρια μοντέλα. Αρχικά, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας το νέο Ninja 1100SX και το νέο Versys 1100SX. Το κοινό στοιχειό και των δύο μοντέλων, είναι η αύξηση κυβισμού τους  στα 1,099cc. Επιπλέον, ανακοινώθηκε από την Kawasaki μία νέα μοτοσυκλέτα χαμηλού κυβισμού. Πρόκειται για το νέο ρετρό μοντέλο της εταιρείας W230 ABS. Το μοντέλο W230 είναι στην ουσία η εξέλιξη του Kawasaki W1 που κατασκευάστηκε το έτος 1965. Το W230 αντλεί την έμπνευσή του από κλασικές βρετανικές μοτοσικλέτες όπως είναι η BSA A7.
z

Μονοκύλινδρος κινητήρας ο οποίος προσφέρει ομαλή επιτάχυνση

Σε αντίθεση με τις δικύλινδρες  βρετανικές μοτοσικλέτες , το W230 εξοπλίζεται από έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 233 κυβικών εκατοστών. Ο κινητήρας πιθανότατα βασίζεται στο κινητήρα  του KLX230S και του KLX230SM. Το νέο W230 έχει μικρότερη συμπίεση από τα  μοντέλα KLX, επειδή είναι σχεδιασμένο για πιο χαλαρή οδήγηση και όχι για δράση και περιπέτεια. Η Kawasaki βελτιστοποίησε τη βαλβίδα εισαγωγής για γρήγορη ροή αέρα που προσφέρει ομαλή επιτάχυνση. Η μονάδα ECU είναι προσαρμοσμένη έτσι ώστε να βελτιστοποιηθεί η απόκριση του γκαζιού κατά την αρχική επιτάχυνση, με αποτέλεσμα να μειωθεί η ευαισθησία του γκαζιού και να το κάνει λιγότερο πιθανό να σβήσει όταν ανοίγεις το γκάζι από χαμηλές στροφές. Αυτές οι αλλαγές, κάνουν την οδήγηση πιο εύκολη για τους αρχάριους οδηγούς, μέχρι να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην οδήγηση.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και 143 κιλά μοτοσυκλέτα

Το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα. Ο κινητήρας έχει ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως ακριβώς και τα μοντέλα KLX230, αν και αξίζει να σημειωθεί ότι το W800 εξακολουθεί να έχει πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πλαίσιο είναι βελτιστοποιημένο για ακαμψία και χαμηλό βάρος, γεγονός που συμβάλλει στο αναφερόμενο βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο είναι 143 κιλά.
 
 

Οθόνη LCD και μονάδα ABS στον στάνταρ εξοπλισμό

Στο μπροστινό μέρος, το W230 είναι εξοπλισμένο με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 37 mm. Ενώ, το ψαλίδι συνδέεται απευθείας με τα διπλά αμορτισέρ, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα. Ακολούθως, ο μπροστινός τροχός 18 ιντσών συνδυάζεται με έναν δίσκο 265 mm και μια διπίστονη δαγκάνα, ενώ ο πίσω τροχός 17 ιντσών χρησιμοποιεί μια μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 220 mm. Το ABS παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Όσον αναφορά το καντράν του αναβάτη, έχουμε μία οθόνη LCD.