Χρώματα: Μαύρο Ματ, Λευκό Πέρλα, Ασημί Ματ, Ασημί Ματ με
Κόκκινες λεπτομέρειες, Ασημί Ματ με Μπλε Λεπτομέρειες.
Έκτοτε έχουν υπάρξει δυο αναβαθμίσεις, με την πρώτη, το 2014, να αφορά στην αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στα 745 κ.εκ και την δεύτερη, μόλις πριν λίγο καιρό, να περιλαμβάνει βελτιώσεις στα περιφερειακά. Αυτό λοιπόν είναι και το μοντέλο που οδηγήσαμε στην συγκεκριμένη δοκιμή.
Μια πλατφόρμα, τρία διαφορετικά μοντέλα λοιπόν, θυμίζοντας σαφώς την λογική που έχει επικρατήσει στον χώρο του αυτοκινήτου.
Τα NC άλλωστε, ποτέ δεν πλασαρίστηκαν ως εξειδικευμένα μοντέλα που να απαιτούν μοναδικότητα ως προς τον σχεδιασμό τους αλλά ως all around προτάσεις διαφορετικού χαρακτήρα.
Με τα NC 700/750 X & S να αναγνωρίζονται εύκολα ως «ασφάλτινο ON-off» και «Naked» αντιστοίχως, το Ιntegra ήταν δύσκολο να κατηγοριοποιηθεί: επί της ουσίας, είναι 100% μοτοσικλέτα δομικά, όμως η σχεδίαση, η εργονομία και η θέση οδήγησης, θυμίζουν έντονα scooter.
Τι είναι το Integra λοιπόν; Τίποτε περισσότερο και τίποτα λιγότερο από ένα υβρίδιο, που προσπαθεί να συνδυάσει δύο κόσμους, αυτόν της μοτοσικλέτας και αυτόν των scooter.
Πρόκειται για την άποψη της Honda στο συγκεκριμένο πεδίο, όπου και άλλοι κατασκευαστές έχουν «καταθέσει» τις δικές τους προτάσεις, προσπαθώντας αυτόν το δύσκολο συγκερασμό χαρακτηριστικών. Πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει το Integra λοιπόν…