Δύο μοτοσυκλέτες συναντώνται στην καλύτερη πίστα των Βαλκανίων, παραβιάζοντας κάθε εντολή που θέλει τα τετρακύλινδρα superbikes να σταματούν στα 1000 κυβικά. Είναι ικανό ένα νούμερο να αλλάξει τόσο τα δεδομένα;
Οι sport μοτοσυκλέτες ξαναζούν στιγμές δόξας και υπεύθυνη για αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό η Ducati, καθώς το 2018 έκανε το επόμενο βήμα στην κατηγορία, εφοδιάζοντας την κορυφαία της Superbike με τετρακύλινδρο V κινητήρα 1100 κυβικών. Όπως ήταν αναμενόμενο δεν το έκανε με απλό τρόπο. Χάρισε στην Panigale V4 S όλη την αγωνιστική τεχνολογία που χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα 215 ίππων για να είναι απολαυστική αλλά ταυτόχρονα φιλική, σε ένα πακέτο με εκτυφλωτική εμφάνιση που έκανε πολλούς να ξεχάσουν ότι δεν είναι η μοναδική V4 εκεί έξω. Η Aprilia δεν έκατσε με σταυρωμένα χέρια και ένα χρόνο μετά παρουσίασε την RSV4 1100 factory. Η κορυφαία RSV4 που έχει φτιαχτεί υπενθυμίζει σε όλους ότι εξελίσσεται αδιάκοπα χρησιμοποιώντας V4 κινητήρα από το 2009, ξεκινώντας έτσι μια Ιταλική βεντέτα που ξεφεύγει από τα μέχρι τώρα δεδομένα των superbikes. Οι δύο υπερσύγχρονες καλλονές έχουν αρκετές ομοιότητες αλλά και πολλές διαφορές που για να τις ανακαλύψεις χρειάζεσαι το κατάλληλο περιβάλλον. Έτσι δεν χρειάστηκε πολλή σκέψη πριν αποφασίσουμε ότι στις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις έπρεπε να συμπεριλάβουμε και τις Σέρρες...