Η αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις πριν ένα χρόνο, υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη Pratt & Miller Engineering, για την εξέλιξη των πρώτων δύο μοντέλων. Πρόκειται για τα MST-01 και MST-R, αμφότερα με V4 κινητήρα και προσανατολισμένα σε sport – touring και supersport χρήση αντιστοίχως.
Σύμφωνα με τους ιδρυτές της Motus (Lee Conn & Brian Case), η MST-01 θα αποτελέσει μια sport-touring νέας γενιάς που θα θέσει νέα standard σε ότι αφορά στην απόδοση, την άνεση και τις τουριστικές αρετές. Η ΜST-R θα είναι η «αγριεμένη» έκδοση της sport-touring, με μεγαλύτερη ισχύ, μικρότερο βάρος και αναβαθμίσεις σε αναρτήσεις και φρένα, προορισμένη για την πίστα.
Εντυπωσιακότερο μέχρι στιγμής στοιχείο, είναι η απόφαση των ανθρώπων της Motus που αφορά στη διάταξη του V4 κινητήρα. Από ότι φαίνεται αυτός θα είναι τοποθετημένος με το στρόφαλο του παράλληλο στο διαμήκη άξονα, όπως στα Moto Guzzi γεγονός που προβληματίζει είναι η αλήθεια για τη…χωροταξική διαρρύθμιση, ειδικά στο supersport μοντέλο.
Αν και όπως όλα δείχνουν η Motus έκανε το πρώτο της βήμα, δε μπορούμε να περιμένουμε κάτι χειροπιαστό νωρίτερα από τα τέλη του 2010 (στη καλύτερη περίπτωση), αφού τα μοντέλα βρίσκονται ακόμα στο στάδιο των…σχεδίων.