LIVE: κίνηση στους δρόμους

Aprilia RSV4 Biaggi Replica!

Μόλις πριν από λίγες ημέρες είχαμε αναφερθεί στις έντονες φήμες που κυκλοφορούσαν, σχετικά με τη παρουσίαση μιας «εξωτικής» έκδοσης της RSV4. Οι φήμες αυτές επιβεβαιώθηκαν λοιπόν, με την Aprilia να παρουσιάζει τη νέα RSV4 Biaggi Replica των 200 ίππων και των 175 κιλών!

 
…τα καλά νέα είναι ότι το σχετικό «σούσουρο» που δημιουργήθηκε δεν αποτελούσε απλώς μια φούσκα αερολογίας. Τα άσχημα νέα, είναι ότι η RSV4 Biaggi Replica διατίθεται για χρήση πίστας και μόνο, με τον εξοπλισμό δρόμου να λάμπει δια της απουσίας του. Πρόκειται για μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσικλέτα, η οποία θα διατίθεται σε ιδιώτες προκειμένου αυτοί να συμμετάσχουν σε εθνικά και τοπικά πρωταθλήματα SBK, όποτε τα σενάρια περί «ανταγωνίστριας» της Ducati Desmosedici RR, σταματούν εδώ.

Στο δια ταύτα τώρα, η μοτοσικλέτα φέρει κοστούμι full carbon και διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, έναν…άχρωμο που αναδεικνύει την πλέξη των ανθρακονημάτων και έναν «Alitalia», στα χρώματα της αγωνιστικής μοτοσικλέτας του Biaggi. Ο κινητήρας διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά των «πολιτικών» RSV4, δηλαδή V4 με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 65 μοίρες, χωρητικότητα 999,6 κ.εκ., υγρόψυκτος, με δύο επί κεφαλή εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο. Αυτό που δεν διατηρεί σε σχέση με τα «απλά» RSV4 είναι η απόδοση, που αγγίζει πλέον τους 200 ίππους, χωρίς ωστόσο η Aprilia να αναφέρει ποιες και τι εύρους μηχανολογικές αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί.

Σε ότι αφορά στο πλαίσιο, το μόνο κοινό που έχει με αυτό των RSV4 R & RSV4 Factory, είναι ο τύπος και το υλικό κατασκευής. Πρόκειται για ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την γεωμετρία, αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, στο οποίο τοποθετούνται αναρτήσεις –από τις πολύ καλές σειρές- της Ohlins, ενώ τα περιφερειακά συμπληρώνουν αντίστοιχης ποιότητας και απόδοσης φρένα της brembo. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μόλις 175 κιλά. H μοτοσικλέτα εξοπλίζεται επίσης με μία ηλεκτρονική κεντρική μονάδα ελέγχου, μέσω της οποία μπορεί κάποιος να ρυθμίζει την ευαισθησία του traction control, την ταχύτητα του quick-shift, αλλά και –αμιγώς αγωνιστικές- παραμέτρους, όπως τη ταχύτητα για τα pit-stop.

Για το τέλος αφήσαμε τη τιμή…50.000 ευρώ, πόσο το οποίο δικαιολογείται μόνο και μόνο από τη ποιότητα των περιφερειακών της μοτοσικλέτας.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ