Επαναφέρει τη διασκέδαση!
Τιμή: 1.750 ευρώ
+: Τιμή, ευελιξία, εμφάνιση
-: Κραδασμοί κοντά στην τελική του ταχύτητα, αίσθηση φρένων
Η επιστροφή του Typhoon 125 χάρισε σε πολλούς ένα χαμόγελο νοσταλγίας, αλλά το μικρόσωμο scooter δεν κοιτά το παρελθόν. Έχει στραμμένο το βλέμμα του στο μέλλον.
Αισθητική
Η μάσκα του Typhoon έγινε πιο αιχμηρή και διαθέτει περισσότερες γωνίες. Ο επανασχεδιασμός των πλαστικών προσφέρει μεγαλύτερο όγκο στο μπροστινό μέρος του Typhoon, χωρίς, ωστόσο, να επηρεάζονται αρνητικά οι διαστάσεις ή το βάρος του. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και πίσω, σε μικρότερο βαθμό, όπου τις εντυπώσεις κλέβει η νέα ουρά με τις αιχμηρές χειρολαβές του συνεπιβάτη.
Η επιλογή της Piaggio, τέλος, να το κοσμήσει με νεανικά γραφικά κρίνεται, από το τελικό αποτέλεσμα, ιδιαίτερα επιτυχημένη. Κάθε χρώμα διαθέτει διαφορετικά γραφικά.
Οδηγώντας
Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Η αύξηση της διαμέτρου των τροχών, από την άλλη, από 10 σε 12 ίντσες, κάνουν το Typhoon πιο σταθερό σε κακό οδόστρωμα. Φυσικά, εδώ συμβάλλουν και οι καλές αναρτήσεις και τα φαρδιά ελαστικά – ωστόσο, η σχεδόν τρακτερωτή φύση τους προκαλεί αρκετούς κραδασμούς σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα. Στην πόλη, όμως, που τέτοιες ταχύτητες είναι πολύ σπάνιες, αποτελεί μια εξαιρετική λύση που βασίζεται στην ευκινησία, στο μικρό βάρος, στις μαζεμένες διαστάσεις και στην ικανοποιητική λειτουργία του εξοπλισμού του.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 7, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,50
Κινητήρας | 4T, 1Κ, A/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,6/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,8/7.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7/1,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 |
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr