Αναγεννημένο!
Τιμή: 2.995 ευρώ
+: Ευελιξία, κινητήρας, κατανάλωση
-: Πίσω αμορτισέρ
Το SYM HD αναγεννήθηκε αποκτώντας τον αριθμό 2 στο όνομά του. Στη νέα του ζωή, το HD2 200 παραμένει ένα ευέλικτο και πρακτικό scooter, βελτιωμένο, όμως, στα σημεία.
Κινητήρας
Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο και τετραβάλβιδο κινητήρα νέας γενιάς, ο οποίος εμφανίζεται ισχυρότερος και με βελτιωμένη λειτουργία σχεδόν σε ολόκληρο το φάσμα στροφών. Η αλλαγή αυτή γίνεται περισσότερο αισθητή στις χαμηλές στροφές, όπου το νέο HD είναι σαφώς βελτιωμένο. Αν και η SYM δεν ανακοινώνει τις νέες επιδόσεις, το HD2 μοιάζει συνολικά ισχυρότερο, αλλά και πιο σπιρτόζικο στις αποκρίσεις του γκαζιού. Στο τελευταίο, όπως και στις κατά τη SYM μειωμένες εκπομπές ρύπων, παίζει μεγάλο ρόλο και η προσθήκη του νέου συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού της Keihin. Μειωμένη, αν και κατά μικρό ποσοστό, είναι και η κατανάλωση σε καύσιμο, η οποία δεν ξεπερνά τα 3,8 λίτρα/100 χλμ.
Συνολικά, λοιπόν, ο νέος κινητήρας χαρίζει μεγαλύτερη σπιρτάδα στο HD2, το οποίο, αν και θα ήταν υπερβολή να χαρακτηριστεί «νευρικό», είναι σίγουρα πιο ευπρόσδεκτο στην… κακοποίηση του γκαζιού και σαφώς πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Οδηγώντας
Οι μαζεμένες διαστάσεις και ο κινητήρας του, αποτελούν τα δυνατότερα χαρτιά του στην αστική μετακίνηση. Το HD2 μπορεί να απογειωθεί άμεσα και να κινηθεί με σβελτάδα ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια. Ο κινητήρας θα λειτουργήσει σταθερά καλά από τις χαμηλές στροφές (και θα γίνει ακόμη καλύτερος στις μεσαίες) και θα βασιστεί και στη ροπή του για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Και άσχετα από τις ταχύτητες, χαμηλές ή υψηλότερες, το HD2 θα προσφέρει ασφάλεια, αλλά και τη δυνατότητα στον αναβάτη του να χωθεί παντού και να αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή σωματότυπου. Σε αυτό, όπως προανέφερα, συμβάλλουν οι μικρές του διαστάσεις, καθώς και το χαμηλό βάρος και το ύψος της σέλας.
Όσο ο δρόμος ανοίγει μέσα στην πόλη, το HD2 θα γίνεται ακόμη καλύτερο. Στις μεσαίες στροφές, ο κινητήρας παραμένει άμεσος στις αποκρίσεις του και εμπνέει για πιο γρήγορη οδήγηση. Το ίδιο θα συμβεί και με αναρτήσεις και πλαίσιο, τα οποία θα εμφανιστούν δεκτικά στην πίεση, επιτρέποντας στο HD2 να πιεστεί και να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς. Έξω από την πόλη, τέλος, το scooter της SYM θα κινηθεί άνετα με 135 χλμ./ώρα στο κοντέρ του και θα παρουσιαστεί σταθερό και άνετο.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 7, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 8, Φρένα: 7, Ποιότητα Κατασκευής: 8, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 8, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 7,63
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 171,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | Δ.Α. |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 7,8 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,8 |
Βάρος (kg, κενό) | 135 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 |
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr