Limo σε δύο τροχούς
Τιμή: 9.800 ευρώ
+: Αίσθηση χλιδής, επίπεδα άνεσης, χώροι
-: Πίσω «σχάρα»
Ριζικά ανανεωμένο, το SW-T600 με τον ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα στα σωθικά του, μπορεί να σας ταξιδέψει μέχρι την άλλη άκρη της Ευρώπης με χαρακτηριστική άνεση και χώρους που αρκούν για μία μίνι μετακόμιση.
Εργονομία
Δύσκολα θα παραπονεθεί πάνω στο SW. Η σέλα προσφέρει κορυφαία άνεση για δύο άτομα και η ποδιά προστατεύει πλήρως από τα καιρικά στοιχεία, ενώ το τιμόνι βρίσκεται στην σωστή απόσταση προσφέροντας πολύ καλό έλεγχο, τόσο στις επιτόπιες μανούβρες, όσο και στις υψηλές ταχύτητες. Το σχετικά μεγάλο πλάτος της σέλας, δε θα εμποδίσει ούτε τους βραχύσωμους να πατήσουν κάτω με ασφάλεια, λόγω του χαμηλού ύψους και των εσοχών που βρίσκονται στο πίσω μέρος της ποδιάς και μειώνουν το πλάτος της. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι απλά τεράστιοι. Το μικρό…πορτμπαγκάζ κάτω από τη σέλα καταβροχθίζει με άνεση δύο κράνη κλειστού τύπου και μένει και αρκετός χώρος για μία μικρή τσάντα. Επιπλέον, υπάρχουν δύο ντουλαπάκια με το αριστερό, των 2,2 λίτρων να φέρει και κλειδαριά.
Φρένα
Το μπροστινό δισκόφρενο των 276 χλστ. με τη δαγκάνα των τριών εμβόλων και ο πίσω δίσκος των 240 χλστ. με τη διπίστονη δαγκάνα, λειτουργούν συνδυαστικά και σταματούν γρήγορα και με ασφάλεια το mega scooter της Honda. Τα πολύ υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας ολοκληρώνονται από το ABS που επεμβαίνει πάντα την κατάλληλη στιγμή.
Κινητήρας
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας διαθέτει απόδοση που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας και το δείχνει από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Η λειτουργία του είναι βελούδινη ο ήχος βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και το CVT κιβώτιο εκμεταλλεύεται έξυπνα την ισχύ χωρίς να φοβίζει τον αναβάτη στις εκκινήσεις με τέρμα γκάζι. Εξίσου καλά τα καταφέρνει και στις ρεπρίζ, ενώ, αν το γκάζι παραμείνει ανοιχτό, η βελόνα του ταχυμέτρου θα φθάσει γρήγορα έως και τα 180 χλμ./ώρα της τελικής.
Οδηγώντας
Το SW-T600 μεταφέρει μία αίσθηση χλιδής στον αναβάτη του από τα πρώτα κιόλας μέτρα, λόγω του πολιτισμένου μοτέρ και της άνεσης από τις αναρτήσεις και τη σέλα. Οι βόλτες στο κέντρο της πόλης δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις και η ευελιξία του είναι εξαιρετική σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, λόγω των μικρών τροχών. Η αλλαγή κατεύθυνσης έρχεται άμεσα, και μόνο σε μποτιλιάρισμα θα φανούν οι διαστάσεις του SW. Στο ταξίδι είναι ακλόνητο, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης και προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια στον αναβάτη. Εντυπωσιακή είναι και η προστασία από την ψηλή ζελατίνα που κρατά τον αναβάτη πλήρως προστατευμένο. Σε επαρχιακό δρόμο, το SW συνεχίζει να παρουσιάζει θετικά στοιχεία προειδοποιώντας έγκαιρα και με προοδευτικό τρόπο αυτόν που βρίσκεται στο τιμόνι για τα όριά του.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια 8, Οδική συμπεριφορά 8,
Κινητήρας-Κιβώτιο 8, Φρένα 8, Ποιότητα κατασκευής 8, Άνεση 8, Κατανάλωση 8, Εξοπλισμός-Τιμή 7. Σύνολο 7,88
Κινητήρας | 4T, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 582,2 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 72x71,5 |
Συμπίεση (:1) | 10,1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 8,3/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 50/7.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 16 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 5,5 |
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr