Ολοκληρωμένο πακέτο
Τιμή: 5.430 ευρώ
+: Επιδόσεις, συμπεριφορά, ποιότητα
-: Τιμή αγοράς
Το SH 300i στην τελευταία του έκδοση κατάφερε να μας εντυπωσιάσει, αφού αποδείχθηκε ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο ισχυρός κινητήρας, το εξελιγμένο σύστημα πέδησης και η ομοιογένεια που παρουσιάζει στο δρόμο είναι οι κύριοι λόγοι.
Εργονομία
Η εργονομία φαίνεται να βρίσκεται στη χρυσή τομή και το μέγεθος του αναβάτη πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο. Με λίγα λόγια, όλοι θα νιώσουν άνετα πάνω στο SH. To ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, που δε θα δυσαρεστηθεί σε καμία περίπτωση έχοντας στη διάθεσή του, τόσο το μαξιλαράκι του top case για να στηρίζει την πλάτη του, όσο και τις πολύ πρακτικές χειρολαβές. Όσο για τα μαρσπιέ του τελευταίου, είναι ιεροσυλία να τα αποκαλούμε έτσι, αφού θυμίζουν περισσότερο… floorboards, παρά οτιδήποτε άλλο.
Κινητήρας
Ο ισχυρός υγρόψυκτος κινητήρας, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το CVT κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού και ο ψεκασμός παρουσιάζει γλυκιά απόκριση χωρίς καθυστέρηση. Η επιτάχυνση είναι απολαυστική μέχρι τα 120 χλμ/ώρα και τα 140 έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω, αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Φρένα
Τα φρένα του SH είναι, με μία κουβέντα, πανίσχυρα. Από πολλά χιλιόμετρα και σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα, σου έρχεται σκοτοδίνη! Με τη χρησιμοποίηση και των δύο μανετών αποδίδουν τα μέγιστα και το C-ABS κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του, ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι ένα στοιχείο του εξοπλισμού που το συνιστούμε ανεπιφύλακτα, καθώς η απόδοσή του δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του επιπλέον κόστους. Πάρτε το, έτσι και μείνετε ήσυχοι μια για πάντα όσον αφορά στα φρένα. Το C-ABS θα βρίσκεται πάντα εκεί και θα φροντίζει για εσάς.
Οδηγώντας
Το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσεις και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου. Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. Τo νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου, τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone. Οι τροχοί δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση για τα επίπεδα της πρόσφυσης και ο ρυθμός θα πρέπει να ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα για να διαμαρτυρηθεί το SH. Τέλος, η σταθερότητα του ιαπωνικού scooter δεν κλονίζεται ούτε στην τελική του και το σχετικά κοντό μεταξόνιο, υπενθυμίζει με θετικό τρόπο την ύπαρξή του μόνο στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 9, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 8,63
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 279,1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 27/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,7/6.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 9 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg) | 170 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr