Ολοκληρωμένο πακέτο
Τιμή: 5.430 ευρώ
+: Επιδόσεις, συμπεριφορά, ποιότητα
-: Τιμή αγοράς
Το SH 300i στην τελευταία του έκδοση κατάφερε να μας εντυπωσιάσει, αφού αποδείχθηκε ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο ισχυρός κινητήρας, το εξελιγμένο σύστημα πέδησης και η ομοιογένεια που παρουσιάζει στο δρόμο είναι οι κύριοι λόγοι.
Εργονομία
Η εργονομία φαίνεται να βρίσκεται στη χρυσή τομή και το μέγεθος του αναβάτη πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο. Με λίγα λόγια, όλοι θα νιώσουν άνετα πάνω στο SH. To ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, που δε θα δυσαρεστηθεί σε καμία περίπτωση έχοντας στη διάθεσή του, τόσο το μαξιλαράκι του top case για να στηρίζει την πλάτη του, όσο και τις πολύ πρακτικές χειρολαβές. Όσο για τα μαρσπιέ του τελευταίου, είναι ιεροσυλία να τα αποκαλούμε έτσι, αφού θυμίζουν περισσότερο… floorboards, παρά οτιδήποτε άλλο.
Κινητήρας
Ο ισχυρός υγρόψυκτος κινητήρας, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το CVT κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού και ο ψεκασμός παρουσιάζει γλυκιά απόκριση χωρίς καθυστέρηση. Η επιτάχυνση είναι απολαυστική μέχρι τα 120 χλμ/ώρα και τα 140 έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω, αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Φρένα
Τα φρένα του SH είναι, με μία κουβέντα, πανίσχυρα. Από πολλά χιλιόμετρα και σε παρατεταμένο δυνατό φρενάρισμα, σου έρχεται σκοτοδίνη! Με τη χρησιμοποίηση και των δύο μανετών αποδίδουν τα μέγιστα και το C-ABS κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του, ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι ένα στοιχείο του εξοπλισμού που το συνιστούμε ανεπιφύλακτα, καθώς η απόδοσή του δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του επιπλέον κόστους. Πάρτε το, έτσι και μείνετε ήσυχοι μια για πάντα όσον αφορά στα φρένα. Το C-ABS θα βρίσκεται πάντα εκεί και θα φροντίζει για εσάς.
Οδηγώντας
Το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσεις και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου. Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. Τo νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου, τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone. Οι τροχοί δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση για τα επίπεδα της πρόσφυσης και ο ρυθμός θα πρέπει να ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα για να διαμαρτυρηθεί το SH. Τέλος, η σταθερότητα του ιαπωνικού scooter δεν κλονίζεται ούτε στην τελική του και το σχετικά κοντό μεταξόνιο, υπενθυμίζει με θετικό τρόπο την ύπαρξή του μόνο στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 9, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 7, Σύνολο: 8,63
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 279,1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 27/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 2,7/6.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) | 9 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,9 |
Βάρος (kg) | 170 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr