Το βασικότερο χαρακτηριστικό του Mana είναι ότι, μπορεί να κινηθεί με αυτόματη μετάδοση, με επιλογή σε τρία modes, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Ο αναβάτης μπορεί στη λειτουργία Gear να αλλάζει κατ’ επιλογήν το βήμα της μετάδοσης, είτε με τον κλασικό τρόπο, από λεβιέ στο αριστερό πόδι, είτε από μπουτόν στο αριστερό γκριπ και φυσικά δίχως τη χρήση συμπλέκτη.
Στο δρόμο, το Mana καταφέρνει, δίχως να χάνει μέρος της φιλικής του συμπεριφοράς, να μπορεί να αντεπεξέλθει ικανοποιητικότατα και σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς. Ο κινητήρας με τη βοήθεια του CVT χαρίζει στη μοτοσικλέτα ενθουσιώδεις ρεπρίζ (πλην της επιλογής Rain). Εντύπωση προκαλεί το πόσο καλοζυγισμένη είναι η μοτοσικλέτα, επιτρέποντας κλειστούς ελιγμούς, διατηρώντας και τα δύο πόδια στα μαρσπιέ. Το σύστημα πέδησης παρέχει καλή πληροφόρηση και, αν και δυνατό, διατηρεί γραμμική λειτουργία. Στο όριο, η μοτοσικλέτα είναι προβλέψιμη φροντίζοντας να ενημερώσει τον οδηγό για την κατάσταση. Στην ασφυκτική κίνηση, η αυτόματη μετάδοσή της είναι αναντικατάστατη γλιτώνοντας την επιπλέον κούραση από το συμπλέκτη και την επιλογή σχέσης. Η προσθήκη του μισού φέρινγκ, στην έκδοση GT, τέλος, χαρίζει αποτελεσματική προστασία από τον αέρα και ταξιδιωτικές δυνατότητες.
Περί εκδόσεων…
Το Mana διατίθεται και στη γυμνή έκδοση, με τιμή 8.780 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 839
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/8.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7,45/5.000
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Τιμή: 9.280 ευρώ
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr