Αισθητικά, το V7 έχει δανειστεί μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά αισθητικά γνωρίσματα των ιστορικών μοντέλων της εταιρείας. Με την πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτό ότι η Moto Guzzi δε θέλησε να εκσυγχρονίσει καθόλου το V7 στον αισθητικό τομέα, δε συμβαίνει, όμως, το ίδιο και στον μηχανικό. Ο V90 κινητήρας των 744 κ.εκ. διαθέτει ανθεκτικά πιστόνια με ειδική επικάλυψη και κυλίνδρους από κράμα αλουμινίου. Η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Weber Marelli (με σώματα 35 χιλ. και αισθητήρα Λάμδα). Ωστόσο, αυτό που μένει στον αναβάτη δεν είναι η up to date τεχνολογία του κινητήρα, αλλά οι επιδόσεις του. Η ροπάτη λειτουργία του είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό του V90 και η μέγιστη τιμή της ροπής (5,5 kgm) έρχεται μόλις από τις 3.600 σ.α.λ.. Το γεγονός αυτό σου επιτρέπει να μην κυνηγάς τις υψηλές στροφές, ακόμη κι όταν βρίσκεσαι σε ταξίδι και κινείσαι σχετικά γρήγορα.
Μέσα στην κίνηση, οι επιδόσεις του Moto Guzzi είναι απλά ικανοποιητικές. Ο κινητήρας δουλεύει καλά στις χαμηλές στροφές, ωστόσο, θα κουράσει, αν κινείσαι με ελάχιστη ταχύτητα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Όσο όμως ανεβαίνουν οι στροφές, απολαμβάνεις όλο και περισσότερο τη διαδρομή.
Περί εκδόσεων…
Το V7 διατίθεται επίσης στις εκδόσεις Café (8.600 ευρώ) και Racer (10.050 ευρώ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 744
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 48/6.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6/3.200
Βάρος (κιλά) 186
Τιμή: 8.860 ευρώ
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr