O «λύκος» της SYM είναι ένα μυώδες μοντέλο μικρού κυβισμού που υπόσχεται όχι να αγριέψει, αλλά να ηρεμήσει τον αναβάτη του από τον πονοκέφαλο της καθημερινής μετακίνησης. Ο σχεδιασμός του είναι μυώδης και νεανικός, χάρη στον επιβλητικό μπροστινό προβολέα, τα λίγα πλαστικά τμήματα, την καρίνα και τη μίνιμαλ ουρά.
Ο κινητήρας του υιοθετεί σύγχρονες τεχνολογίες και προσφέρει ένα ανταγωνιστικό για την κατηγορία πακέτο ιπποδύναμης και ροπής. Η ψυχή του Wolf 250i είναι ένας τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας 249,4 κυβικών με αντικραδασμικό στρόφαλο που αποδίδει 26 ίππους στις 7.500 στροφές και 2 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η ειδική κατεργασία κεραμικής επίστρωσης του κυλίνδρου, αποτελεί εγγύηση για τη μακροζωία του κινητήρα, ενώ, χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία ψεκασμού καυσίμου (E.F.I.) και τον τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα O2, επιτυγχάνονται μειωμένοι ρύποι και οικονομία καυσίμου.
Στο δρόμο, η βαριά αίσθηση που δίνει το μπροστινό μέρος θα εξαφανιστεί μόλις το ψηφιακό κοντέρ δείξει περισσότερα από 10 χλμ./ώρα και το Wolf μετατρέπεται σε… αιλουροειδές. Ευέλικτο και ευκολοδήγητο, θα περάσει ανάμεσα από αυτοκίνητα, ενώ το πολύ μαλακό κιβώτιο και ο συμπλέκτης που δεν κουράζει το αριστερό χέρι, βοηθούν τα μέγιστα στην άνετη μετακίνηση μέσα στην πόλη, όπως επίσης και η θέση του τιμονιού με το σωστό φάρδος που δεν θα κουράσει καθόλου τους καρπούς.
Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, τέλος, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση, καθώς η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα.
Περί εκδόσεων…
Πρόσφατα ξεκίνησε να διατίθεται και στη χώρα μας η μικρότερη έκδοση του Wolf, στα 125 κ.εκ., με τιμή που δεν ξεπερνά τα 2.095 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 249,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 26/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2/6.500
Βάρος (κιλά) 163
Τιμή: 3.795 ευρώ
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr