Χθες, στο πρώτο μέρος, σας δώσαμε κάποιες συμβουλές, σχετικά με το τι να προσέξετε σε κινητήρα, μετάδοση, φρένα και αναρτήσεις. Σήμερα, θα κάνουμε το ίδιο για τους τομείς των ελαστικών, των πλαστικών και του πλαισίου, το ρεζερβουάρ και τα ηλεκτρικά.
Ελαστικά/ζάντες
· Αν στην κορώνα του πίσω ελαστικού η φθορά είναι εμφανώς (και περίεργα) μεγαλύτερη από ότι στα «μάγουλα», τότε σημαίνει πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβρισκε ενδιαφέρον παιχνίδι τα burn out.
· Αν το ελαστικό έχει ξεφτίσει στις άκρες και πρόκειται για supersport μοτοσικλέτα τότε σημαίνει πως έκανε μερικούς γύρους σε πίστα. Απαιτείται άμεση αντικατάσταση…
· Αν η μοτοσικλέτα μείνει ακίνητη για καιρό τα ελαστικά χρειάζονται αντικατάσταση, ακόμα και αν δείχνουν σαν καινούρια. Ελέγξτε το έτος κατασκευής τους (σε κάθε ελαστικό υπάρχει κωδικός που ξεκινά με την ένδειξη Dot και τα τέσσερα τελευταία ψηφία του δηλώνουν εβδομάδα και έτος κατασκευής. Πχ. αν τα τελευταία νούμερα είναι 1506 σημαίνει ότι φτιάχτηκε την 15η εβδομάδα του 2006).
· Όσον αφορά στις ζάντες, δώστε προσοχή για πιθανά σπασίματα, τζόγους, γρατσουνιές, σκουριά ή χαλασμένες ακτίνες (αν υπάρχουν). Να θυμάστε πως οι ζάντες από μαγνήσιο ή carbon είναι πιο ελαφριές, αλλά και πιο ευπαθείς σε χτυπήματα.
Πλαίσιο/πλαστικά
· Είναι σημαντικό να εξετάσετε επισταμένα το πλαίσιο για χτυπήματα ή (σε ακραίες περιπτώσεις) κολλήσεις και σημάδια από καλίμπρα. Αν δείτε οτιδήποτε ύποπτο, καλύτερα να στραφείτε προς άλλες μοτοσικλέτες.
· Σε καλή κατάσταση πρέπει να βρίσκονται και τα πλαστικά τμήματα της μοτοσικλέτας. Αν είναι θαμπωμένα και γδαρμένα σίγουρα χαλούν την εικόνα και προδίδουν μοτοσικλέτα που δεν έτυχε ιδιαίτερης προσοχής από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της.
· Αν η μοτοσικλέτα φαίνεται βαμμένη πρέπει να σας προβληματίσει, όπως επίσης και αν είναι γεμάτη αυτοκόλλητα, τα οποία χρησιμοποιούνται συνήθως για να κρύψουν γρατσουνιές.
· Ψάξτε για βαθιές, παράλληλες γρατσουνιές (στα πλαστικά και στον κινητήρα), χτυπήματα στα μαρσπιέ και στα αντίβαρα του τιμονιού, κακή συναρμογή και τριγμούς στα πλαστικά, σπασμένες βάσεις των φλας, ασύμμετρους καθρέπτες. Όλα τα παραπάνω προδίδουν πτώση.
Ρεζερβουάρ/σέλα
· Αν η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με bagster, αφιερώστε λίγο χρόνο να το αφαιρέσετε, για να δείτε μήπως από κάτω κρύβονται χτυπήματα. Ελέγξτε επίσης αν η τάπα κλειδώνει σωστά, αλλά και το εσωτερικό τμήμα του ρεζερβουάρ (όσο μπορείτε να δείτε) για ενδεχόμενες σκουριές.
· Περνώντας στην σέλα, δοκιμάστε να την βγάλετε και να την τοποθετήσετε πάλι. Πρέπει να κουμπώνει σωστά και χωρίς σας ταλαιπωρεί, ενώ αν έχει σκισίματα υπολογίστε ένα μικρό κόστος επισκευής. Μπορεί να φαίνεται μικρή ζημιά, αλλά σε κάθε βροχή θα απορροφά νερά δημιουργώντας προβλήματα.
Ηλεκτρικά
· Αποφύγετε τα μοντέλα που έχουν δεχθεί επέμβαση στα ηλεκτρικά τους. Αυτό φαίνεται από ατάκτως τοποθετημένα καλώδια και από κολλήσεις τυλιγμένες με μονωτική ταινία.
· Θεωρείται δεδομένο πως όλες οι λυχνίες και τα φλας λειτουργούν απροβλημάτιστα, ενώ η δέσμη των φώτων φωτίζει εκεί που πρέπει. Αν όχι, είναι σημάδι αδιαφορίας και κακής συντήρησης.
· Η μπαταρία είναι δύσκολο να ελεγχθεί (εκτός από το αν έχει υγρά) χωρίς ειδικά εργαλεία. Αρκεστείτε στο να γυρνά πρόθυμα η μίζα και τα φώτα να λειτουργούν χωρίς αυξομείωση της έντασής τους.
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Νέος κινητήρας V2 από τη Ducati
Αγοράζεις από το εξωτερικό; Μην ψάχνεις εγγυήσεις στην Ελλάδα
Κουστούμι Kit Fortune/ Cheetah-110
Ελαστικά Bridgestone Battlax SC-2 Rain 120/70-15 160/60-15
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr