Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Πηγή τροφοδοσίας του 450ΜΤ είναι ένας δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με χωρητικότητα 449κ.εκ., 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Πρόκειται για το ίδιο μηχανικό σύνολο που τροφοδοτεί τα 450SR και 450ΝΚ, με εξέχων χαρακτηριστικό το χρονισμό στροφάλου στις 270 μοίρες. Η διάταξη αυτή δίνει την ίδια αίσθηση και ηχητική υπόκρουση όπως ένας ροπάτος V-twin, ενώ είναι μοναδική σε αυτή την κατηγορία και αποτελεί ταυτότητα του 450ΜΤ. Η απόδοση ανέρχεται σε 43,4 ίππους στις 8.500σ.α.λ. και 4,5 kg-m μέγιστης ροπής στις 6.250σ.α.λ. και είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ΜΤ, καθώς η ισχύς έχει μειωθεί αλλά υπάρχει περισσότερη ροπή στη μεσαία περιοχή και για μεγαλύτερο εύρος στροφών. Για να επιτευχθεί αυτό, χρειάστηκαν αλλαγές στην εξάτμιση, στους εκκεντροφόρους και στο φιλτροκούτι. Ένα ζευγάρι αντικραδασμικών  αξόνων φροντίζουν για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων κραδασμών, ενώ η CFMoto έχει φροντίσει για την αξιοπιστία του κινητήρα με 4.500 ώρες δοκιμών στο όριο χωρίς να παρουσιάσει προβλήματα. Η μέση κατανάλωση των 4,5λ./100χλμ. επαρκεί για σχεδόν  400 χιλιόμετρα αυτονομίας με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, ενώ η κατανάλωση ταξιδιού βρίσκεται λίγο ψηλότερα στα 5λ./100χλμ. εξαιτίας της κοντής τελικής σχέσης μετάδοσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 6,5
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 14,8
100 - 0 (μέτρα) 45,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,5

Σελίδα 1CFMOTO 450MT- Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά