Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της KYB το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 200mm, ενώ την ίδια διαδρομή και τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης βρίσκουμε και στο κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 21” και 18” μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με ακτινωτές ζάντες και tubeless ελαστικά CST , διαστάσεων 90/90 μπροστά και 140/70 πίσω. Το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της J.Juan με μονό δίσκο 320χιλ. και τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και δίσκο 240χιλ. και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το δικάναλο ABS είναι της Bosch και έχει δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό για off-road χρήση, ενώ το 450MΤ εξοπλίζεται και με Traction Control της ίδιας εταιρείας το οποίο επίσης μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1CFMOTO 450MT- Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά