Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η αλήθεια είναι το 450ΜΤ δημιούργησε αρκετές προσδοκίες από την πρώτη μέρα παρουσίασης του, εξαιτίας της on-off φιλοσοφίας του σε μια κατηγορία που ολοένα και επεκτείνεται, αυτή των μεσαίων adventure. Σε αυτή την κάστα, οι περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να δώσουν ένα πιο τουριστικό προφίλ στα μοντέλα τους, όμως η CFMoto  ακολούθησε ένα διαφορετικό μονοπάτι με το 450ΜΤ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο χώμα. Στη μεσαία κατηγορία αυτό είναι κάτι που το κάνουν ελάχιστα μοντέλα, όμως  σημασία  δεν έχει μόνο να διαφέρεις αλλά και πόσο καλά το κάνεις. Το ζευγάρι των ακτινωτών τροχών 21-18 και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων μαρτυρούν τις χωμάτινες δυνατότητες του ΜΤ και στην πράξη τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα από ότι περιμένεις. Το ρεζερβουάρ διαθέτει μεγάλες εσοχές για να τοποθετήσεις τα γόνατα σε όποια γωνία επιθυμείς, όμως το τιμόνι βρίσκεται λίγο χαμηλότερα από το επιθυμητό για όρθια οδήγηση στο χώμα. Αυτό φυσικά δε σε εμποδίζει να βρεις τη θέση σου πάνω στη μοτοσυκλέτα και όσο εξοικειώνεσαι μαζί της τόσο αυξάνεται η ευκολία που πλασάρεις και τοποθετείς το ΜΤ πάνω στο χώμα, με το ABS στον πίσω τροχό να απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού σε δευτερόλεπτα. Η γραμμική απόδοση του κινητήρα απενοχοποιεί το τερμάτισμα του γκαζιού και οι αναρτήσεις με το «σκληρό» εργοστασιακό set up αντέχουν ό,τι και αν βρεθεί στο διάβα τους ακόμα και προσγείωση από μεγάλα άλματα, βοηθώντας το ΜΤ να σκορπάει σκόνη και πέτρες σε κάθε χωμάτινο εκατοστό. Φυσικά μπορείς να τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προσωπικές σου προτιμήσεις και αυτό από μόνο του αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης. Θα περίμενε κανείς ότι λόγω των χωμάτινων χαρακτηριστικών του, το ΜΤ θα χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια στις αλλαγές κατεύθυνσης σε ασφάλτινο τερέν, αλλά η σωστή κατανομή βάρους επιτρέπει εύκολες αλλαγές και στρίψιμο χωρίς άγχη, με το μπροστινό να σου δίνει αυτοπεποίθηση να πλαγιάσεις τη μοτοσυκλέτα στο  σημείο που θες. Αυτό που χρήζει αλλαγής είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης αφού ο σκληρός σκελετός τους επισκιάζει τις δυνατότητες του ΜΤ στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα. Οι γεμάτες μεσαίες και η ελαστικότητα του κινητήρα βοηθάνε τα μέγιστα σε επιταχύνσεις και προσπεράσεις ακόμα και με μια ταχύτητα πάνω, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις χρειάζεται 6,5δ για το 0-100 και 7,4δ για το 60-120 με 4η σχέση. Αν κάτι ενοχλεί, είναι η απόκριση του γκαζιού στο απότομο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού. Δεν το καταλαβαίνεις στις υψηλές ταχύτητες, αλλά γίνεται εμφανές με μικρές ταχύτητες στην κίνηση της πόλης. Από τη στιγμή που η πεταλούδα ελέγχεται από ντίζα, μια ενδεχόμενη ρύθμιση στην τροφοδοσία καυσίμου θα έλυνε το πρόβλημα. Η προοδευτική λειτουργία του συστήματος πέδησης θα διευκολύνει τους λιγότερο μυημένους ενώ προσφέρει και πλεονέκτημα στο χώμα, την ώρα που οι δαγκάνες της  J.Juan θα επιβραδύνουν δυνατά το ΜΤ όποτε τους ζητηθεί με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 45,5 μέτρα. Εκτός από το ρόλο του χωμάτινου περιηγητή και του καθημερινού commuter, το 450ΜΤ μπορεί να επιτελέσει και τα τουριστικά του καθήκοντα επιμελώς, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης και τη σωστή ανεμοκάλυψη. Αυτό που θα ξενίσει είναι η κοντή τελική σχέση μετάδοσης,  με τα 120χλμ./ώρα να έρχονται στις 7.000σαλ.(κόφτης κοντά στις 10.000σαλ.) αυξάνοντας ελαφρώς και την κατανάλωση. Ωστόσο το 450ΜΤ δεν μεταφέρει ενοχλητικούς κραδασμούς στον αναβάτη σε αυτές τις ταχύτητες, ενώ η πραγματική τελική του, μετρημένη με όργανο ακριβείας, φτάνει τα 150χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1CFMOTO 450MT- Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά