Νέο είναι και το μηχανικό σύνολο που κινεί το Medley και αποτελεί την πιο εξελιγμένη υλοποίηση των iGET κινητήρων, που μας «συστήθηκαν» με το Liberty. Στην προκειμένη περίπτωση, πρόκειται για μια υγρόψυκτη, τροφοδοτούμενη μέσω ψεκασμού μονάδα, που φέρει τέσσερις βαλβίδες οδηγούμενες από μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο, εξ ου και το όνομα, iGET4 (αντί για iGET3 που αφορά στην τριβάλβιδη αερόψυκτη έκδοση των νέων Liberty). Η ονομαστική απόδοση στην έκδοση 150 (155,2 κ.εκ. για την ακρίβεια), είναι 14,75 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ. και 1,47 kg-m ροπής στις 6.400 σ.α.λ., ενώ σημαντικότερο νέο, αποτελεί το σύστημα start /stop που η Piaggio ονομάζει RISS (Regulator Inverter Start & Stop System). Η κατά την ιταλική εταιρεία εφαρμογή του γνωστού συστήματος που πρώτη η Honda παρουσίασε στην αγορά, δεν διαφέρει ως προς την σύλληψη και εκτέλεση της στο Medley.
Ο κινητήρας σβήνει αυτόματα μόλις οι αισθητήρες του scooter «αντιληφθούν» στάση μεγαλύτερη των 2-3 δευτερολέπτων (εμπειρική εκτίμηση) και ξανάρχεται στη «ζωή» άμεσα, με την περιστροφή του grip του γκαζιού. Στη πράξη, το σύστημα αυτό συμβάλει στην οικονομία καυσίμου (μακροπρόθεσμα) και απ΄ ότι διαπιστώθηκε λειτουργεί άψογα, χωρίς υστέρηση στην επανεκκίνηση του μοτέρ. Απλά ανοίγεις το γκάζι και φεύγεις άμεσα, σαν να λειτουργούσε ο κινητήρας συνεχώς. Στην περίπτωση που κάποιος το επιθυμεί βέβαια, μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα εύκολα από τον σχετικό διακόπτη στο τιμόνι, αν και έχοντας την εμπειρία από την χρήση του, πραγματικά δεν βλέπουμε κάποιο σοβαρό λόγο για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο.
Ολοκληρώνοντας τα του κινητήρα, αξίζει να αναφερθούμε και στα πολύ αραία διαστήματα service αυτού, με την περιοδική συντήρηση να γίνεται ανά 10.000 χλμ. και το μεγάλο service, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρύθμιση των βαλβίδων, ανά 20.000 χλμ.
Απάντηση: To συγκεκριμένο άρθρο αφορά το μπροηγούμενο μοντέλο. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο οδηγικό του μοντέλου του 2020 εδώ: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Piaggio-Medley-125-150-2020-Odhgoyme-sthn-Italia_128155.asp
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε κι επιμελώς το αποκρύπτετε ή έχετε άγνοια του θέματος αλλά η Piaggio για το συγκεκριμένο της μοντέλο έστειλε επιστολές ανάκλησης που με λίγα λόγια λέει να το φέρετε σιγά σιγά μέχρι το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας γιατί υπάρχει πρόβλημα στο πλαίσιο και χρειάζεται ενισχύσεις γιατί μπορεί να σπάσει.Στον αντίποδα ως δώρο δίνει έναν χρόνο ακόμα εγγύηση κι έτσι γίνεται τριετής.Το αγόρασα το 2016 και το πούλησα το 2017 κιέψαχνα να βρω τον αγοραστή να τον ειδοποιήσω για να μην σκοτωθεί.Να τα λέμε κι αυτά αγαπητό Mototriti για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι αγοραστές.
To άρθρο αναφέρεται στο μοντέλο του 2020 ή στο προηγούμενο?
Απάντηση: To συγκεκριμένο άρθρο αφορά το μπροηγούμενο μοντέλο. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο οδηγικό του μοντέλου του 2020 εδώ: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Piaggio-Medley-125-150-2020-Odhgoyme-sthn-Italia_128155.asp
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε κι επιμελώς το αποκρύπτετε ή έχετε άγνοια του θέματος αλλά η Piaggio για το συγκεκριμένο της μοντέλο έστειλε επιστολές ανάκλησης που με λίγα λόγια λέει να το φέρετε σιγά σιγά μέχρι το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας γιατί υπάρχει πρόβλημα στο πλαίσιο και χρειάζεται ενισχύσεις γιατί μπορεί να σπάσει.Στον αντίποδα ως δώρο δίνει έναν χρόνο ακόμα εγγύηση κι έτσι γίνεται τριετής.Το αγόρασα το 2016 και το πούλησα το 2017 κιέψαχνα να βρω τον αγοραστή να τον ειδοποιήσω για να μην σκοτωθεί.Να τα λέμε κι αυτά αγαπητό Mototriti για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι αγοραστές.