Η επιστροφή της Piaggio στα luxury 150άρια, είναι… σαρωτική. Αν οι απαιτήσεις της κατηγορίας ήταν στόχοι, το Medley πετυχαίνει το κέντρο σε όλους! Σε ορισμένους τομείς μάλιστα, όπως η ποιότητα κατασκευής και οι αποθηκευτικοί χώροι, ξεπερνά τα στεγανά της κατηγορίας του και ανταγωνίζεται μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού (και τιμής φυσικά). Αντικειμενικά όμορφο, πλήρως εξοπλισμένο και με μια τιμή που βγάζει νοκ άουτ τους βασικούς του ανταγωνιστές, αποτελεί αυτή την στιγμή ένα από τα καλύτερα «deal» της αγοράς! Μπορεί να τραβήξει αγοραστές από μικρότερες αλλά και μεγαλύτερες κατηγορίες, όντας ένας πολύ επιτυχημένος «μικρομέγαλος» συγκερασμός.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
155,2 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58x58,7 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
14,75/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,47/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι 33χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
88 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/260, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/80-16" |
Ελαστικό Π |
110/80-14" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.020 |
Πλάτος (χλστ.) |
705. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.390 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
799 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Γιατί δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τα ηλεκτρικά τις πόλεις;
Kawasaki GPZ900R «White Fang»: Σπορ μετατροπή με υπερκυβισμό και εξαγωγή από τιτάνιο
Ηλεκτρικά scooter με δίπλωμα μοτοποδηλάτου και τουλάχιστον 65χλμ αυτονομία
Triumph Speed Twin 1200: Ταχύτερη με 105 ίππους και έκδοση RS με Ohlins
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
Moto Guzzi V 85 TT Strada – Test
Test STR Bullet: Αεροδυναμικό design και μοντέρνα εμφάνιση
Husqvarna Svartpilen 801: Νέο κεφάλαιο για το «Μαύρο Βέλος» με κινητήρα 799cc
Ηλεκτρικά και σούζες: Ζήτημα που ...τσουρουφλίζει.
Κλείνει ο κύκλος ζωής του Piaggio Ape (στην Ευρώπη τουλάχιστον)
Honda XL750 Transalp με δώρα μεγάλης αξίας έως το τέλος του 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε κι επιμελώς το αποκρύπτετε ή έχετε άγνοια του θέματος αλλά η Piaggio για το συγκεκριμένο της μοντέλο έστειλε επιστολές ανάκλησης που με λίγα λόγια λέει να το φέρετε σιγά σιγά μέχρι το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας γιατί υπάρχει πρόβλημα στο πλαίσιο και χρειάζεται ενισχύσεις γιατί μπορεί να σπάσει.Στον αντίποδα ως δώρο δίνει έναν χρόνο ακόμα εγγύηση κι έτσι γίνεται τριετής.Το αγόρασα το 2016 και το πούλησα το 2017 κιέψαχνα να βρω τον αγοραστή να τον ειδοποιήσω για να μην σκοτωθεί.Να τα λέμε κι αυτά αγαπητό Mototriti για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι αγοραστές.
To άρθρο αναφέρεται στο μοντέλο του 2020 ή στο προηγούμενο?
Απάντηση: To συγκεκριμένο άρθρο αφορά το μπροηγούμενο μοντέλο. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο οδηγικό του μοντέλου του 2020 εδώ: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Piaggio-Medley-125-150-2020-Odhgoyme-sthn-Italia_128155.asp