Με αφορμή τις φήμες για την παρουσίαση νέας Africa Twin σας θέτουμε το εξής ερώτημα. Τι θα λέγατε για μια μοτοσικλέτα μικρού-μεσαίου κυβισμού με χαρακτήρα «Adventure»;
Τα μονοκύλινδρα on-off με κινητήρες 250-600 κ.εκ. μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε ένα πραγματικά ευρύ πεδίο χρήσης και με λίγες βελτιώσεις μπορούν να κάνουν τα πάντα. Από καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης μέχρι ευχάριστες βόλτες στο βουνό το Σαββατοκύριακο και ταξίδια, μικρά και μεγάλα, από χώμα και άσφαλτο.
Με την τεχνολογία να έχει προχωρήσει σε όλους τους τομείς οι κατασκευαστές μπορούν πλέον να βγάλουν εύκολα ισχύ 40-45 ίππων από κινητήρες που δεν ξεπερνούν τα 500 κ.εκ.. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τα νέα μικρά KTM με τα μοτέρ των 375 πραγματικών κ.εκ. που αποδίδουν 44 ανακοινώσιμους ίππους. Φανταστείτε τώρα μια on-off μοτοσικλέτα με μοτέρ παρόμοιας τεχνολογίας στα 450-600 πραγματικά κ.εκ. η οποία θα είχε όλα τα κομφόρ για να πραγματοποιήσει άνετα και μεγαλύτερα ταξίδια. Ποια είναι αυτά; Ανετη, φαρδιά σέλα για δύο άτομα, ενισχυμένο υποπλαίσιο με μεγάλη στιβαρή σχάρα για «γερό» φόρτωμα, ρεζερβουάρ 18-20 λίτρων για μεγαλύτερη αυτονομία και ψηλό φέρινγκ για επαρκή προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Ακόμη και 20 κιλά να ζυγίζει παραπάνω από το 375 Duke των 150 κιλών (πλήρες υγρών), που αναφέραμε ως παράδειγμα, το βάρος της δεν ξεπερνά τα 180-185 κιλά με το ρεζερβουάρ γεμάτο, στη «χειρότερη» περίπτωση.
Παράλληλα θα διαθέτει αρκετή δύναμη ώστε να κινείστε στην εθνική με λογικές ταχύτητες (120-130 χλμ./ώρα), «δικάβαλοι» και «φορτωμένοι» και ο ένας κύλινδρος θα του δίνει και την απαραίτητη ροπή και νεύρο από χαμηλά για σωστή απόδοση στο χώμα. Βάλτε στο μενού ένα τροχό 21 ιντσών εμπρός και τις σωστές διαδρομές στις αναρτήσεις και έχετε μπροστά σας μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα από μια «κλασική» μονοκύλινδρη on-off 250-600 κ.εκ. η οποία, δεν χάνει σημαντικά στο χώμα αλλά ούτε και στην πρακτικότητα στην καθημερινή μετακίνηση.
Η βρετανική CCM GP450 είναι ένα «ακραίο» αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα των μοτοσικλετών που αναφερόμαστε. «Ακραίο» γιατί ζυγίζει μόλις 130 «στεγνά» κιλά και τα κορυφαία της περιφερειακά έχουν στείλει την τιμή πάνω από τα 9.500 ευρώ στη Μ Βρετανία. Φανταστείτε τώρα μια τέτοια μοτοσικλέτα «μαζικής παραγωγής» φτιαγμένη από έναν μεγάλο κατασκευαστή, με λιγότερο εξωτικά υλικά, άρα και λίγο βαρύτερη και την ίδια στιγμή σημαντικά φτηνότερη.
Σκεφτείτε, επίσης, ότι η συμπεριφορά της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας στο χώμα αλλά και στην καθημερινότητα θα ήταν πολύ πιο φιλική για τον μέσο αναβάτη (και όχι μόνο) σε σχέση με τα σημαντικά βαρύτερα μεσαία δικύλινδρα των 650-800 κ.εκ. και φυσικά τα mega on-off. Το χαμηλό συνολικό της βάρος θα έκανε εδώ τη διαφορά. Τέλος, ένα τέτοιο μοντέλο, διαθέτοντας μόνο ABS ως ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας, θα ήταν και πολύ πιο προσιτό στο αγοραστικό κοινό, ειδικά σε σχέση με τα μεγάλα on-off/adventure τα οποία, για τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού δίτροχου κοινού, αποτελούν άπιαστο όνειρο.
Εσείς θα θέλατε να δείτε μια τέτοια μοτοσικλέτα στην αγορά; Ποιον κυβισμό μεταξύ 250-600 κ.εκ. θεωρείτε ιδανικό για ένα τέτοιο μοντέλο «παντός εδάφους»; Ένας ή δύο κύλινδροι; Με εμπρός τροχό 21 ή 19 ιντσών; Δυνατότητες 50/50 ή καλύτερη απόδοση στην άσφαλτο; Θα σκεφτόσασταν την αγορά ενός τέτοιου μοντέλου αν παρουσιαζόταν στην αγορά με κόστος 6.000-6.500 ευρώ; Όπως ήρθε η αλλαγή στην κατηγορία των μεσαίων γυμνών (προσιτή τιμή που συνδυάζεται με υψηλή συνολικά απόδοση), μήπως πρέπει να έρθει και στα on-off;
Εγώ αυτό που περιμένω είναι ένα ktm adventure 690 (πλέον), με το νέο χαρακτήρα της ktm (κάνω και άλλα πράματα εκτός του να πηγαίνω τάπα).Νομίζω ότι ήμουν σαφείς στο τι θα ήθελα!!
Είχα κάποτε ένα τέτοιο μηχανάκι: Suzuki Freewind XF 650. Ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που περιγράφεται στο άρθρο σας. Εργαλείο στην καθημερινή μου μετακίνηση και ικανό στα ταξίδια. Είχα κάνει την διαδρομή Γιάννενα - Καμένα Βούρλα μέσω Κατάρας χωρίς στάση κυνηγώντας ένα Varadero. Το έδωσα και πήρα ένα TDM900 για περισσότερα γκάζια. Μπορώ να πώ ότι το νοσταλγώ πολλές φορές.
Ενα 350 -400 δικυλινδρο μισο μισο να τραβαει απο χαμηλα ειναι το καλυτέρο...και παιδια η τιμη χαμηλα κοντα στα τεσσέρα χιλιαρικα και πολλα ειπα .αν δεν το καταλαβουν οι εταιριες τις βλεπω να κλεινουν κι εμεις να στρωνουμε παλι τα αλογα
δεν χρειαζεται να κοιταζουμε μακρυα πλεον. Νομιζω οτι η HONDA με το cb500x εδειξε οτι αυτο ειναι ευκολα κατορθωτο. Ειμαι κατοχος του εδωκαι δυο μηνες. Οικονομικοτατο με 3,5 μεικτη καταναλωση και σε ταξιδι 3,3 με 110 χλμ/ωρα. Πολυ ανετη σελα και ορθια θεση οδηγησης , μαλιστα εκανα ταξιδι Αλεξ/λη-Αγρινιο και με εξεπληξε αφανταστα. Κινητηρας προθυμοτατος και παναλαφρη αισθηση οδηγησης. Με ενα πιο 50-50 πακετο ρυθμισεων ελαστικων-αναρτησεων σε αυτην την τιμη και με το στανταρ absπου εχει τωρα θα δημιουρησει τις προυποθεσεις και αλλες εταιρειες να μεγαλωσουν τον ανταγωνισμο και να εχουμε ολοι μας περισσοτερες επιλογες.
νομιζω κι εγω με την σειρα μου πως τα μαστοδοντα των 1200cc ξεφευγουν σε τιμη αποκτησης αλλα και συντηρησης και για να χρησιμοποιησεις τις δυναοττηες τους,πρεπει να βγεις αρκετα εκτος συνορων.αντιθετα τα μεσσαια κυβικα των 500-800 cc θα επρεπε να αναβαθμιστουν αρκετα και να προωθηθουν μοτοσυκλετες εκει.πιο οικονομικες,με ταξιδιωτικες δυνατοτητες μεγαλες κλπ.για τους πιο χωματινους νομιζω πως τα 500 cc ειναι αρκετα και μαλλον μονοκυλινδρα.
Καλησπέρα σας κ από μένα πολύ ωραία αφορμή το εν λόγο άρθρο θεωρώ πως τέτοια μοντέλα έχουν λείψει απ την Ελληνική αγορά, κάτι πραγματικά παράλογο διότι είναι το ιδανικό μέσον για τα Ελληνικά δεδομένα καθότι μπορεί να συνδυάσει όλα σε ένα!! Ασφάλεια επιδόσεις αίσθηση πραγματικής μοτοσυκλέτας κ συνάμα οικονομία στην τσέπη μας. θα έκρινα την επανεμφάνιση τους αναγκαία κ απαραίτητη!!
Τα είπε ο THS. Προσωπικά δε θα με χάλαγε ακόμα και μονοκύλινδρο 400-450cc να ήταν και ας ήταν και 35-40HP για χαμηλότερη κατανάλωση. Αν σκεφτεί κανείς ότι το Duke 390 με τα πολύ καλά περιφερειακά που φοράει έχει 5350, πιστεύω εύκολα βγαίνει μια αντίστοιχη on-off μοτοσυκλέτα στα ίδια αν όχι λιγότερα λεφτά με λίγο χαμηλότερα specs. Χαλαρά θα έπαιρνα ένα ανανεωμένο AX-1 με έναν σύγχρονο κινητήρα στα 400cc (και πιο αναπαυτική σέλα...).
Μιλάμε για προσιτά, οικονομικά, μικρο-μεσαία. Τo G650GS με 8.000 και το Tenere με 7700 δεν είναι ούτε προσιτά ούτε οικονομικά ούτε μικρομεσαία.
Με λίγα λόγια ένα KLE 500 σε πιο σύγχρονη μορφή και περιτύλιγμα. Πιθανόν η ιδανική μοτοσυκλέτα. Δυο κυλινδροι, περίπου 50 ίπποι και ABS. Αν μπορεί να κρατά ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 130 -140 χλμ/ώρα είναι ότι καλύτερο
Κ βεβαια θα θελαμε να υπαρχουν τετοιοες μηχανες.Παρομοιες των kle 400 κ transalp 400.Δυστυχως οι εταιριες σημερα σε περιοριζουν στις κατηγοριες των 650cc και ανω σε αυτον το τυπο μηχανης...
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό που περιγράφεται παράγεται από την BMW από το 2000, είτε το λένε F650GS Dakar, ή G650GS Sertao.
Σέλα πολυθρόνα, δυνατότητες για λίγο από όλα, οικονομία και με ένα extra ρεζερβουάρ, αυτονομία για πάντα.
Αισθητικά θα συμφωνήσω ότι "λείπει" το 640 adventure ...
Χαίρετε,
Διάβασα τις φήμες για νέα Africa Twin. Εγώ θα προτιμούσα να δω τη Honda να βγάζει μονοκύλινδρο adventure, όπως το CRF 450 που τρέχει στο Dakar. Με πιο φτηνά περιφερειακά για να έχει και χαμηλή τιμή. Η Honda έχει δείξει ότι μπορεί να βγάλει καλές μοτοσικλέτες με τιμή κοντά στα 6.500 ευρώ με καλή σχέση τιμής-αξιοπιστίας. Ένα σύγχρονο μονοκύλινδρο on-off με μεγάλο φέρινγκ, βάρος ως 180 κιλά γεμάτο και σε καλή τιμή είναι κάτι που λείπει τα 250-600 κ.εκ. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον.
500κ.εκ 2Κ Υ 45-50hp. Χρήση ελαφρώς προσανατολισμένη στην άσφαλτο 60/40 λόγω καθημερινότητας αλλά με 21" μπροστινό τροχό και με χαρτογράφηση για την ροπή χαμηλότερα απο τα γνωστά 650κ.εκ 2Κ on/off. Σίγουρα άνετη σέλα και καλή ανεμοκάλυψη. 3,5 με 4 λίτρα/100km. Μέχρι 180kg πλήρες υγρών. Τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 6500 με ABS.
Είναι κρίμα που οι μεγάλες εταιρίες δεν έχουν ασχοληθεί ακόμη με τις μοτοσικλέτες που αναφέρεστε. ισως γιατί φοβούνται ότι θα τους κόψουν πωλήσεις από τα μεγάλα on-off που είναι ουσιαστικά για ταξίδια στην Εθνική. Εγώ θα ήθελα πολύ να δώ ένα μονοκύλινδρο με 50 άλογα στον τροχό και τις προδιαγραφές που θέσατε και τιμή 6.500. Θα το έπαιρνα χθες!
Τα μεγάλου κυβισμού "on-off" είναι ανούσιες μοτοσυκλέτες. Αντίθετα, απολύτως ουσιαστικές θα ήταν ένα tenere με τον 700άρι δικύλινδρο κι ένα transalp με μεγάλο ντεπόζιτο και τον δικύλινδρο σε σειρά του NC.
Εγώ αυτό που περιμένω είναι ένα ktm adventure 690 (πλέον), με το νέο χαρακτήρα της ktm (κάνω και άλλα πράματα εκτός του να πηγαίνω τάπα).Νομίζω ότι ήμουν σαφείς στο τι θα ήθελα!!
Είχα κάποτε ένα τέτοιο μηχανάκι: Suzuki Freewind XF 650. Ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που περιγράφεται στο άρθρο σας. Εργαλείο στην καθημερινή μου μετακίνηση και ικανό στα ταξίδια. Είχα κάνει την διαδρομή Γιάννενα - Καμένα Βούρλα μέσω Κατάρας χωρίς στάση κυνηγώντας ένα Varadero. Το έδωσα και πήρα ένα TDM900 για περισσότερα γκάζια. Μπορώ να πώ ότι το νοσταλγώ πολλές φορές.
H σειρά των Duke και σε Adventure θα ήμουν καλυμένος ....βέβαια το 690 θα έπαιρνα!!!
Ενα 350 -400 δικυλινδρο μισο μισο να τραβαει απο χαμηλα ειναι το καλυτέρο...και παιδια η τιμη χαμηλα κοντα στα τεσσέρα χιλιαρικα και πολλα ειπα .αν δεν το καταλαβουν οι εταιριες τις βλεπω να κλεινουν κι εμεις να στρωνουμε παλι τα αλογα
δεν χρειαζεται να κοιταζουμε μακρυα πλεον. Νομιζω οτι η HONDA με το cb500x εδειξε οτι αυτο ειναι ευκολα κατορθωτο. Ειμαι κατοχος του εδωκαι δυο μηνες. Οικονομικοτατο με 3,5 μεικτη καταναλωση και σε ταξιδι 3,3 με 110 χλμ/ωρα. Πολυ ανετη σελα και ορθια θεση οδηγησης , μαλιστα εκανα ταξιδι Αλεξ/λη-Αγρινιο και με εξεπληξε αφανταστα. Κινητηρας προθυμοτατος και παναλαφρη αισθηση οδηγησης. Με ενα πιο 50-50 πακετο ρυθμισεων ελαστικων-αναρτησεων σε αυτην την τιμη και με το στανταρ absπου εχει τωρα θα δημιουρησει τις προυποθεσεις και αλλες εταιρειες να μεγαλωσουν τον ανταγωνισμο και να εχουμε ολοι μας περισσοτερες επιλογες.
νομιζω κι εγω με την σειρα μου πως τα μαστοδοντα των 1200cc ξεφευγουν σε τιμη αποκτησης αλλα και συντηρησης και για να χρησιμοποιησεις τις δυναοττηες τους,πρεπει να βγεις αρκετα εκτος συνορων.αντιθετα τα μεσσαια κυβικα των 500-800 cc θα επρεπε να αναβαθμιστουν αρκετα και να προωθηθουν μοτοσυκλετες εκει.πιο οικονομικες,με ταξιδιωτικες δυνατοτητες μεγαλες κλπ.για τους πιο χωματινους νομιζω πως τα 500 cc ειναι αρκετα και μαλλον μονοκυλινδρα.
Καλησπέρα σας κ από μένα πολύ ωραία αφορμή το εν λόγο άρθρο θεωρώ πως τέτοια μοντέλα έχουν λείψει απ την Ελληνική αγορά, κάτι πραγματικά παράλογο διότι είναι το ιδανικό μέσον για τα Ελληνικά δεδομένα καθότι μπορεί να συνδυάσει όλα σε ένα!! Ασφάλεια επιδόσεις αίσθηση πραγματικής μοτοσυκλέτας κ συνάμα οικονομία στην τσέπη μας. θα έκρινα την επανεμφάνιση τους αναγκαία κ απαραίτητη!!
Τα είπε ο THS. Προσωπικά δε θα με χάλαγε ακόμα και μονοκύλινδρο 400-450cc να ήταν και ας ήταν και 35-40HP για χαμηλότερη κατανάλωση. Αν σκεφτεί κανείς ότι το Duke 390 με τα πολύ καλά περιφερειακά που φοράει έχει 5350, πιστεύω εύκολα βγαίνει μια αντίστοιχη on-off μοτοσυκλέτα στα ίδια αν όχι λιγότερα λεφτά με λίγο χαμηλότερα specs. Χαλαρά θα έπαιρνα ένα ανανεωμένο AX-1 με έναν σύγχρονο κινητήρα στα 400cc (και πιο αναπαυτική σέλα...). Μιλάμε για προσιτά, οικονομικά, μικρο-μεσαία. Τo G650GS με 8.000 και το Tenere με 7700 δεν είναι ούτε προσιτά ούτε οικονομικά ούτε μικρομεσαία.
Με λίγα λόγια ένα KLE 500 σε πιο σύγχρονη μορφή και περιτύλιγμα. Πιθανόν η ιδανική μοτοσυκλέτα. Δυο κυλινδροι, περίπου 50 ίπποι και ABS. Αν μπορεί να κρατά ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 130 -140 χλμ/ώρα είναι ότι καλύτερο
Κ βεβαια θα θελαμε να υπαρχουν τετοιοες μηχανες.Παρομοιες των kle 400 κ transalp 400.Δυστυχως οι εταιριες σημερα σε περιοριζουν στις κατηγοριες των 650cc και ανω σε αυτον το τυπο μηχανης...
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό που περιγράφεται παράγεται από την BMW από το 2000, είτε το λένε F650GS Dakar, ή G650GS Sertao. Σέλα πολυθρόνα, δυνατότητες για λίγο από όλα, οικονομία και με ένα extra ρεζερβουάρ, αυτονομία για πάντα. Αισθητικά θα συμφωνήσω ότι "λείπει" το 640 adventure ...
Χαίρετε, Διάβασα τις φήμες για νέα Africa Twin. Εγώ θα προτιμούσα να δω τη Honda να βγάζει μονοκύλινδρο adventure, όπως το CRF 450 που τρέχει στο Dakar. Με πιο φτηνά περιφερειακά για να έχει και χαμηλή τιμή. Η Honda έχει δείξει ότι μπορεί να βγάλει καλές μοτοσικλέτες με τιμή κοντά στα 6.500 ευρώ με καλή σχέση τιμής-αξιοπιστίας. Ένα σύγχρονο μονοκύλινδρο on-off με μεγάλο φέρινγκ, βάρος ως 180 κιλά γεμάτο και σε καλή τιμή είναι κάτι που λείπει τα 250-600 κ.εκ. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Η μοτοσυκλέτα που ψάχνετε είναι το Yamaha tenere 660. Δεν θα συμβιβαζόμουν σε λιγότερα κυβικά για μακρινές εκδρομές.
500κ.εκ 2Κ Υ 45-50hp. Χρήση ελαφρώς προσανατολισμένη στην άσφαλτο 60/40 λόγω καθημερινότητας αλλά με 21" μπροστινό τροχό και με χαρτογράφηση για την ροπή χαμηλότερα απο τα γνωστά 650κ.εκ 2Κ on/off. Σίγουρα άνετη σέλα και καλή ανεμοκάλυψη. 3,5 με 4 λίτρα/100km. Μέχρι 180kg πλήρες υγρών. Τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 6500 με ABS.
Είναι κρίμα που οι μεγάλες εταιρίες δεν έχουν ασχοληθεί ακόμη με τις μοτοσικλέτες που αναφέρεστε. ισως γιατί φοβούνται ότι θα τους κόψουν πωλήσεις από τα μεγάλα on-off που είναι ουσιαστικά για ταξίδια στην Εθνική. Εγώ θα ήθελα πολύ να δώ ένα μονοκύλινδρο με 50 άλογα στον τροχό και τις προδιαγραφές που θέσατε και τιμή 6.500. Θα το έπαιρνα χθες!
Τα μεγάλου κυβισμού "on-off" είναι ανούσιες μοτοσυκλέτες. Αντίθετα, απολύτως ουσιαστικές θα ήταν ένα tenere με τον 700άρι δικύλινδρο κι ένα transalp με μεγάλο ντεπόζιτο και τον δικύλινδρο σε σειρά του NC.
θελουμε περισσοτερα 250-400 . απο τους θρυλους 30αλογων : XR250 ,DR250R και το DRZ, πηγαμε στα 22 αλογα των crfl , klx250 . πισω τα αλητικα εντουρακια
AN tha thelame...???!!! me or XWRIS lefta..NAIIIIII !!!