Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Το μόνο κοινό του κινητήρα της νέας Stelvio με αυτόν της προηγούμενης γενιάς είναι η χαρακτηριστική V διάταξη της Moto Guzzi, καθώς πρόκειται για μια μονάδα επανασχεδιασμένη από την αρχή, την οποία είδαμε για πρώτη φορά στο V 100 Mandello. Υγρόψυκτος και με υγρό συμπλέκτη, φτάνει τα 1.042cc και αποδίδει 115 ίππους στις 8.800 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. με το 82% να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. Έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα. Η απόδοσή του είναι γραμμική σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ ποικίλλει ανάλογα με το Riding Mode που θα επιλέξει ο αναβάτης, με το Sport να έχει την πιο άμεση και «επιθετική» απόκριση. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκε 4,1” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κινήθηκε στα 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,1
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5
100 - 0 (μέτρα) 40,6
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,6
 

Σελίδα 1Moto Guzzi Stelvio – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά