Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

To πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος του και εξωτερικά φαίνεται ίδιο με του V 100 Mandello. Υπάρχει όμως διαφορά στη γεωμετρία με τη Stelvio να έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και γωνία κάστερ, καθώς και περισσότερα σημεία σύνδεσης μεταξύ πλαισίου και κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο υδραυλικό πιρούνι 46mm με διαδρομή 170mm και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς μπροστά και ένα  αμορτισέρ πίσω, αντίστοιχης διαδρομής και αντίστοιχων δυνατοτήτων όσον αφορά τις ρυθμίσεις, το οποίο συνεργάζεται με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου.
Η Brembo εφοδιάζει την Stelvio με μονομπλόκ, ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες που πιάνουν σε δύο δίσκους 320mm μπροστά και μια διπίστονη πλευστή δαγκάνα πίσω, με δίσκο 280mm. Η όλη διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπεται από Cornering ABS, η λειτουργία του οποίου δεν ήταν ιδανική, καθώς είναι πιο παρεμβατικό από ότι θα θέλαμε, κάτι που θα νιώσεις και στο «φρενάρισμα πανικού». Πέραν αυτού, η ωμή απόδοση των φρένων είναι εξαιρετική, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζονται 40,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η Stelvio από τα 100 χλμ./ώρα. Ένα βασικό κομμάτι σε αυτό είναι η συνέπεια, καθώς ενώ πολλές φορές τα συνεχόμενα φρεναρίσματα «κουράζουν» τα φρένα, στη Stelvio οι μετρήσεις συνέχιζαν να εμφανίζουν σταθερά τα παραπάνω νούμερα.
Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με διάμετρο 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά 120/70 και 170/60 αντίστοιχα.

Σελίδα 1Moto Guzzi Stelvio – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά