Η Stelvio είναι – όπως και ο «πρόγονός» της – μια μοτοσυκλέτα που θα κάνει ταξίδια και ως εκ τούτου πρέπει να μπορεί να προσφέρει άνεση και προστασία από τον αέρα, ώστε η πολύωρη οδήγηση να αποτελεί ευχαρίστηση και όχι πρόβλημα. Η Moto Guzzi χρησιμοποίησε αεροσήραγγα για να αναπτύξει την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας και αυτό είναι εμφανές στα μελετημένα πλαστικά εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ, που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τα πόδια. Καλή δουλειά κάνει και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η οποία στην ψηλή θέση θα βολέψει και αναβάτες μεγαλύτερου αναστήματος.
Η σέλα είναι άνετη, με ικανοποιητικότατη ποσότητα αφρώδους, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη και οι γωνίες που δημιουργεί για τα πόδια - μαζί με τη θέση των μαρσπιέ - υπόσχονται πολλά ξεκούραστα χιλιόμετρα για το κάτω μέρος του σώματος. Από την άλλη, το τιμόνι είναι τοποθετημένο αρκετά ψηλά και σε απόσταση από το σώμα του αναβάτη, αναγκάζοντάς τον σε μια στάση που θα «φορτίσει» τα χέρια μετά από κάποιες ώρες. Η TFT οθόνη 5” δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη και ο χειρισμός της γίνεται από τους διακόπτες που βρίσκονται στα αριστερά του τιμονιού, ενώ μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 4 επίπεδα Traction Control και σε 5 Riding Modes (Sport, Road, Rain, Tour και Off-Road με το τελευταίο να απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό και το Traction Cοntrol). Παρούσα είναι και η θύρα USB στο αριστερό μέρος της οθόνης, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Cruise Control.