V-Strom 650 |
V-Strom 1000 |
|
Κινητήρας |
4T, 2K Υ/Ψ, 8β |
4T, V2, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
645 |
1.037 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
100x66 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
11,3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
68/8.800 |
100/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
10,5/4.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
5,3 |
6,5 |
Βάρος,πλήρες (κιλά) |
214 |
228 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
200 |
218 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Δύο δοκών, αλουμινίου |
Δύο δοκών, αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι, 43 χλστ., ΠΕ |
USD,
43 χλστ., ΚΥΒ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
160 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
160 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 2E,
ABS |
2Δ, 310, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 260,
1E, ABS |
Δ, 260, 1E,
ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19΄΄ |
110/80-19΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
150/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.290 |
2.285 |
Πλάτος
(χλστ.) |
835 |
865 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
850 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.560 |
1.555 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Y/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Y/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
Y |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
«Και τι να τα κάνεις, τα σωληνάκια υψηλής;»
Μεσαία Adventure με 21 τροχό και τα καλύτερα φρένα
Kove 600 Lancer: Νέα custom πρόταση με V2 578 κ.εκ. και 60 ίππους
Test Seventy Degrees SD-JC73: Casual και αδιάβροχο
Nissin και Showa ανέπτυξαν δαγκάνα φρένου ενσωματωμένη στο πιρούνι
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
QJMotor SRV 125 ABS: Ρετρό με αυτονομία που σε βγάζει όλη την εβδομάδα
Cornering ABS: Το καλύτερο ABS που φτιάχτηκε ποτέ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr