Η σχεδιαστική φιλοσοφία της Suzuki έχει πλέον αλλάξει και το GSX-8S ακολουθεί τα πρότυπα των μεγαλύτερων GSX-S 950 & 1000, με τις αιχμηρές γραμμές να διατρέχουν όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας. Η μάσκα με τους κάθετα τοποθετημένους εξάγωνους Led προβολείς και τα διακριτικά φώτα ημέρας ¨δένει¨ αρμονικά με τα κοφτερά πλαϊνά καλύμματα και το μυώδες ρεζερβουάρ κάνοντας το μάτι να πέφτει κατευθείαν στο εμπρός μέρος, όμως εξίσου επιθετικό είναι και όταν το κοιτάς από πίσω.
Η ανασηκωμένη ουρά δείχνει κοντή θυμίζοντας αγωνιστικό καθώς δεν έχει φωτιστικό σώμα (έχει μεταφερθεί πιο πίσω στη βάση της πινακίδας), μια τάση που συναντάμε όλο και συχνότερα και μας θυμίζει τα σχέδια του οίκου Kiska, ενώ το τελικό της εξάτμισης (το μικρότερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Suzuki) περνά σχεδόν απαρατήρητο. Το GSX-8S αποπνέει φρεσκάδα ειδικά στο γαλάζιο χρώμα της δοκιμής που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο (διατίθεται επίσης σε λευκό και μαύρο), μιας και η μοναδική παραφωνία έχει να κάνει με τα μεγάλα φλας που αλλοιώνουν τη minimal αισθητική και σε βάζουν άμεσα σε σκέψεις για αντικατάστασή τους με τα μικρότερα Led από τον κατάλογο των αξεσουάρ.
Τα πλαστικά τμήματα περιορίζονται μόνο στα απαραίτητα, κάτι που αφήνει το πλαίσιο και σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη σε κοινή θέα. Αυτό θα άφηνε σε κοινή θέα και τις ατέλειες, όμως η Suzuki δεν φαίνεται να φοβάται τα επικριτικά βλέμματα μιας και η ποιότητα κατασκευής του GSX-8S ακολουθεί τα υψηλά πρότυπα της εταιρίας, τόσο στην ποιότητα των υλικών όσο και στη συναρμογή.