Suzuki GSX-8S - Test
Suzuki GSX-8S - Test
Suzuki GSX-8S - Test
Suzuki GSX-8S - Test
  • Suzuki GSX-8S - Test
  • Suzuki GSX-8S - Test
  • Suzuki GSX-8S - Test
  • Suzuki GSX-8S - Test

Suzuki GSX-8S - Test

- Με 82 ίππους, Quickshifter και κατανάλωση 5,7λ. / 100χλμ.
- Φρένα Nissin και αναρτήσεις KYB
- 3 χαρτογραφήσεις και 3 επίπεδα επέμβασης του traction control
- Έγχρωμη οθόνη TFT LCD 5 ιντσών

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

+: Ευελιξία, σπορ συμπεριφορά, ροπάτος κινητήρας
-: Σκληρή σέλα, έλλειψη συνδεσιμότητας
 
Τιμή 9.295 ευρώ
 
Τo GSX-8S δεν προσθέτει απλώς μια νέα κατηγορία στην γκάμα της Suzuki αλλά σε ωθεί να μεταβείς σε αυτή, για να προσθέσεις τις απαραίτητες δόσεις οδηγικής διασκέδασης στην καθημερινότητά σου.
 
Είναι πλέον προφανές ότι τα δικύλινδρα εν σειρά κατακτούν τη μεσαία κατηγορία, οπότε το comeback της Suzuki έπρεπε να λάβει σοβαρά υπόψη την παραπάνω τάση, η οποία γεφυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το κενό ανάμεσα στην Α2 κατηγορία και τα 1000άρια. Παραδοσιακά, η οικογένεια της Suzuki στα σπορ γυμνά αποτελούταν από μοτοσυκλέτες με V2 ή 4κύλινδρους κινητήρες, οπότε η αλλαγή πλεύσης πήρε αρκετό χρόνο, κάτι σύνηθες για τους Ιάπωνες που θέλουν να είναι 100% σίγουροι πριν από οποιαδήποτε κίνησή τους.

Και καθώς η συγκεκριμένη κίνηση ήταν μείζονος σημασίας για να πρωταγωνιστήσει η Suzuki στο παιχνίδι της μεσαίας κατηγορίας δεν αρκούσε μόνο ένας κινητήρας, αλλά μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, σχεδιασμένη από το μηδέν για κάθε επίπεδο αναβατών. Μπορεί αυτή τη στιγμή το νέο V-STROM 800 να κλέβει τα φώτα της δημοσιότητας καθώς ανήκει στη δημοφιλέστερη κατηγορία των Adventure, όμως οι γυμνές μοτοσυκλέτες θα έχουν πάντα το δικό τους κοινό και το νέο GSX-8S αυτό θέλει να κερδίσει. Θα τα καταφέρει;
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά