Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όπως ο κινητήρας έτσι και το ατσάλινο πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο γύρω από τον δικύλινδρο κινητήρα με στόχο την ακαμψία και τη σωστή κατανομή των μαζών, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνά (με πλήρη υγρά) τα 202 κιλά. Συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι και ατσάλινο, αφαιρούμενο σωληνωτό υποπλαίσιο, το οποίο έχει κυρίαρχο ρόλο στην εικόνα του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του δεν καλύπτεται από πλαστικά. Το μεταξόνιο του GSX-8S είναι αρκετά μακρύ στα 1.465χιλ, νούμερο που αποδεικνύει ότι οι σχεδιαστές της Suzuki δεν είχαν μόνο την ευελιξία στο μυαλό τους αλλά και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν βέβαια και οι αναρτήσεις οι οποίες αποτελούνται από ένα μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και εδράζεται με μοχλικό, αμφότερα της KYB. Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 240χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS εξασφαλίζει το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Τέλος, για να ντύσει τις όμορφες 10κτινες ζάντες η Suzuki επέλεξε την Dunlop και τα ελαστικά Roadsport II.
 

Σελίδα 1Suzuki GSX-8S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά