Τo GSX-8S είναι από τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες αισθάνεσαι οικεία πριν καν ξεκινήσεις, και η πρώτη βόλτα μαζί του μεγαλώνει ακόμη περισσότερο αυτό το συναίσθημα σε οποιοδήποτε περιβάλλον και αν βρίσκεσαι. Κουμπώνεις 1η στο θετικό κιβώτιο και αμέσως απολαμβάνεις τη στρωτή-χωρίς ξεσπάσματα λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα που αποδεικνύει την ελαστικότητά του κάθε φορά που επιταχύνεις. Αγαπημένη του περιοχή είναι ξεκάθαρα το μεσαίο φάσμα στροφών, κάτι που κάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη αλλά ταυτόχρονα και διασκεδαστική είτε κινείσαι νωχελικά, είτε ανοίγεις δυνατά το γκάζι.
Η απόκριση στο δεξί γκριπ είναι άμεση (η επιλογή μας ήταν το mode B καθώς το mode A μας φάνηκε απότομο στο αρχικό άνοιγμα) και οι 81,8 ίπποι αρκετοί για να στείλουν το κοντέρ λίγο πάνω από τα 210χλμ./ώρα, με το 0-100χλμ να ολοκληρώνεται σε 4΄΄ την ώρα που η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,7λτ/100χλμ. Έτσι, εφόσον δεν ενοχλείσαι από τον κλασικό εχθρό των γυμνών που δεν είναι άλλος από τον αέρα, θα ταξιδέψεις άνετα και στον αυτοκινητόδρομο, όμως εκεί που θα ευχαριστιέσαι περισσότερο το GSX-8S θα είναι στην καθημερινή συμβίωση μαζί του. Είτε στους δύο είτε στον ένα τροχό, αφού η γραμμική απόδοση του κινητήρα κάνει τις σούζες και τα παιχνίδια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.
Η διάθεσή σου βέβαια θα ανέβαινε ακόμη περισσότερο αν και ο ήχος από το τελικό της εξάτμισης ήταν λίγο πιο ¨τσαμπουκαλεμένος¨. Το quickshifter λειτουργεί σωστά τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα όπως και το traction control που (ρυθμίζεται εύκολα εν κινήσει) δεν παρεμβαίνει απότομα και χωρίς λόγο. Φυσικά αν το επιθυμείς απενεργοποιείται (λειτουργεί και σαν περιοριστής σούζας) και παραμένει απενεργοποιημένο όταν σβήσεις τον κινητήρα ώστε να μη χρειάζεται να επαναλαμβάνεις κάθε φορά την ίδια διαδικασία.
Σκορτσαρίσματα, ενοχλητικοί κραδασμοί και ξεσπάσματα απλώς δεν υφίστανται και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν κινείσαι στο αστικό περιβάλλον. Εκεί δεν θα εκτιμήσεις μόνο τον κινητήρα αλλά και τις μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας που μαζί με το χαμηλό βάρος αντισταθμίζουν το μέτριο κόψιμο του τιμονιού όταν βρίσκεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το σχετικά σφικτό setup των αναρτήσεων σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας δεν εξαφανίζουν τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αποδεικνύοντας ότι ο πρωταρχικός στόχος της Suzuki δεν ήταν η άνεση. Η ανταμοιβή για αυτό έρχεται όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές καθώς το GSX-8S είναι πιο σπορ από ό,τι θα περίμενες από μια εισαγωγική streetfighter μοτοσυκλέτα. Ευέλικτο αλλά παράλληλα σταθερό όταν τα χιλιόμετρα και οι κλίσεις μεγαλώσουν, έχει δυνατότητες που ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια του μέσου αναβάτη, επιτρέποντάς σου να κινηθείς πραγματικά γρήγορα ξύνοντας γόνατο από στροφή σε στροφή, χωρίς ασάφειες ή κουνήματα. Τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση και δύναμη για να αντεπεξέλθουν στη σκληρή χρήση, αφού όπως προαναφέραμε το GSX-8S μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το να σε μεταφέρει από το σημείο Α στο Β, όντας ικανό να βάλει και πάλι τη Suzuki για τα καλά στο παιχνίδι της κατηγορίας.