Το GSX-8S είναι μια μοτοσυκλέτα που θα περάσει τη ζωή της στους δρόμους, οπότε η θέση οδήγησης δεν έπρεπε να είναι μόνο σπορ αλλά και ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση. Το σώμα του αναβάτη τοποθετείται ακριβώς εκεί που πρέπει -ούτε πάνω στη μοτοσυκλέτα σαν Superbike αλλά ούτε και μέσα σαν touring- με το αλουμινένιο τιμόνι να είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις σωστό μοχλό. Τα μαρσπιέ δεν κουράζουν τα γόνατα και η σέλα είναι ευρύχωρη ώστε να μπορείς να μετατοπίσεις τον κορμό σου ανάλογα τον ρυθμό οδήγησης, ενώ το ύψος της στα 810χιλ επιτρέπει σε κάθε ανάστημα να πατήσει με τα δύο πόδια στο έδαφος. Το αφρώδες της τελευταίας είναι αρκετά σκληρό για πολύωρη χρήση, ενώ το ίδιο ισχύει και για το σελάκι του συνεπιβάτη το οποίο σε συνδυασμό με την απουσία χειρολαβών θυμίζει ξεκάθαρα πιο σπορ κατασκευές.
Όσον αφορά την πληροφόρηση του αναβάτη, η Suzuki φαίνεται να κατάλαβε ότι οι LCD οθόνες των GSX-S μοιάζουν πλέον παρωχημένες οπότε εξόπλισε το GSX-8S με την TFT 5ΆΆ την οποία έχουμε δει στο GSX-S 1000GT αλλά και στο νέο V-STROM 800. Χορταστική στο μάτι και από τις πιο ευανάγνωστες αν όχι η πιο ευανάγνωστη της κατηγορίας, προσφέρει ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι. Με μια ματιά μπορείς να δεις κατανάλωση ή αυτονομία, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, θερμοκρασία ψυκτικού, ρολόι, βολτόμετρο, υπενθύμιση για το service με αναδυόμενο μήνυμα και φυσικά το επιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης αλλά και το επίπεδο παρεμβατικότητας του traction control.
Αν θα ζητούσαμε κάτι παραπάνω θα ήταν δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone και ένδειξη για την θερμοκρασία περιβάλλοντος. Μενού ουσιαστικά δεν υπάρχει, αφού όλες οι αλλαγές γίνονται απευθείας από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού χωρίς να απαιτείται χρόνος εξοικείωσης. Στο πλάι της οθόνης υπάρχει υποδοχή για θύρα USB η οποία όμως ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.