Ανεβαίνοντας πάνω στη σέλα της GSX-S 1000GX αισθάνεσαι να σε κατακλύζει μια προσωπικότητα με έντονο ταμπεραμέντο, αλλά με καλούς τρόπους. Το ύψος της σέλας των 845 χιλιοστών που την χωρίζει από το έδαφος, τη καθιστά προσεγγίσιμη σε ένα μεγάλο μέρος αναβατών, καθώς οι λαβές που δημιουργούνται προς το τιμόνι είναι χαμηλές, ενώ το σύνολο από το κάθισμα και κάτω δεν φέρνει σε μεγάλο άνοιγμα τα πόδια του αναβάτη. Καθώς κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, το σχετικά μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (δεδομένου του σπορ χαρακτήρα της) σε επιτόπιες μανούβρες θα αποδειχθεί ικανοποιητικό. Η ποιότητα που διαθέτει η σέλα είναι σε καλά επίπεδα, με το αφρώδες υλικό να είναι μαλακό, χωρίς να κουράζει σε πολύωρη χρήση, μιας και η εργονομία της είναι έτσι μελετημένη όπου στενεύει μπροστά χωρίς να θυσιάζει το υλικό που φέρει. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με κυματιστό σχήμα, αποβαλόντας τον αέρα από στήθος και ώμους. Λίγο παραπάνω υποψιασμένοι θα χρειαστεί να είμαστε με τις χούφτες, που ναι μεν αποβάλουν σωστά τον αέρα από τα χέρια μας, αλλά περνάνε οριακά από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων. Στο σημείο αυτό έρχεται να σώσει την κατάσταση η καρατιμόνα μεταβλητής διατομής που διαθέτει, δημιουργώντας καλό μοχλό, θα μας κάνει να ξεχάσουμε οτιδήποτε και με ελαφρά στρέψη του τιμονιού θα περνάμε χωρίς δυσκολία.
Τοποθετούμε το συμβατικό κλειδί στον διακόπτη και η έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών εμφανίζει το γράμμα “S” και έπειτα απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, που θα χρειαστούμε. Η ευχάριστη νότα που δίνει το αναλογικό ψηφιακό όργανο, έχοντας ως «μαξιλάρι» το ταχύμετρο και την μπάρα στάθμης καυσίμου των 4/4 εκΆ αριστερών, θα γεμίσει τον αριστερό μας οφθαλμό. Αλλά, για να μην μείνει χωρίς πληροφορίες και ο δεξιός μας οφθαλμός, θα χορτάσει με τις επιλογές των 3 προγραμμάτων οδήγησης SDMS (Suzuki Drive Mode Selector), των A,B και C. Επίσης, μας δίνεται η δυνατότητα να προβούμε σε γρήγορες ρυθμίσεις των ημιενεργητικών αναρτήσεων εμπρός-πίσω, όπου μπροστά μας δίνει 4 επιλογές την SAD, MAD, HAD και την UAD φέροντάς τις εκεί που μας ταιριάζουν οδηγικά. Για την πίσω ανάρτηση μας δίνονται οι εξής επιλογές να τεθεί η προφόρτιση με έναν αναβάτη, με αναβάτη + μπαγκάζια, με δύο αναβάτες και στην αυτόματη ρύθμιση.