Ο τετράχρονος, εναρμονισμένος EURO5, τετρακύλινδρος, DOCH, υδρόψυκτος, εν σειρά κινητήρας προερχόμενος από παλαιότερης γενιάς GSX-R των 999 κυβικών εκατοστών, προσφέρει φιλικότητα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ενώ μετά τις 7.000 στροφές ανά λεπτό, τρώει ένα ευχάριστο «κλότσημα» που ξεσηκώνει τα ερυθρά μας αιμοσφαίρια παράγοντας μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης στις υψηλές στροφές. Η ελαστικότητα του κινητήρα της GSX-S 1000GX, μας ωθεί να κινηθούμε και σε χαλαρούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας τους 152 ίππους, οι οποίοι περιμένουν καρτερικά για να πιάσουν τις 11.000 στροφές ανά λεπτό και η μέγιστη ροπή που θα επιτευχθεί είναι τα 106Nm στις 9.250σ.αλ.. Ο συμπλέκτης ολίσθησης SCAS (Suzuki Clutch Assist System) συντελεί στις αναίμακτες αλλαγές που θα πραγματοποιήσουμε στους μποτιλιαρισμένους δρόμους με το 6-τάχυτο κιβώτιο. Η Suzuki εδώ έχει κάνει φανταστική δουλειά με το Quickshifter, μιας και η λειτουργία του στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων ταχυτήτων, γίνεται άμεσα, με ευκολία και με βουτυρένιες αλλαγές δίχως ίχνος ψεγαδιού.
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα)
1,55
0 - 100 (δευτερόλεπτα)
3,67
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα)
4,65
100 - 0 (μέτρα)
45
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
6,3
Σε καταστάσεις μεικτού κύκλου η κατανάλωση θα κυμανθεί στα 6,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ σε κατάσταση ταξιδίου θα κυμανθεί στα 6,6λτ/100 χιλιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης μας παραπέμπει σε ακούσματα ρόκ συγκροτήματος των Guns NΆ Roses, καθώς οι μπαγκέτες του ντραμίστα Steven Adler χτυπάγανε με πάθος τα Ντραμς, βγάζοντας δυναμικούς ήχους συνθέτοντας μοναδικές συχνότητες στο άκουσμα τους, όπως βγάζει και ο σχεδόν λίτρου κινητήρας της GX, με διάταξη εξαγωγής σωλήνων 4-2-1. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε 1,55, τα 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε 6,55 δευτερόλεπτα, τα 0-200 10,2 δευτερόλεπτα, τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο σε 4,65 δευτερόλεπτα, τα 60-160 σε 4,34 δευτερόλεπτα.