Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
6 Φωτογραφίες »

Η ραχοκοκαλιά της GX αποτελείται από ένα άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο περιμετρικής διάταξης με ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου στρόγγυλης διατομής. Η «κορμοστασιά» της είναι μεγαλεπήβολη, φέροντας 232 κιλά πλήρες υγρών, που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες και θα πατήσει δυναμικά, σταθερά και με γόητρο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τριψήφια νούμερα. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa και πίσω με ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό. Με το που πατάμε την ρυθμιζόμενη μανέτα του μπροστινού φρένου, οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo πιέζουν τα τακάκια πάνω στους δίσκους των 310 χιλιοστών μπροστά και πίσω σε μια μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Dunlop Sportmax Roadsport 2, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 190/50 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό αλουμίνιο. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμετρα στα 0, έρχεται σε 45 μέτρα.

 

Σελίδα 1Suzuki GSX-S 1000GX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά