Είναι αλήθεια πως το μεγαλύτερο πρόβλημα σε κάθε δίτροχο ταξίδι αφορά στις μειωμένες μεταφορικές δυνατότητες. Βαλίτσες, ιμάντες, χταπόδια, αλλά και κάθε είδους πατέντες επιστρατεύονται στην προσπάθεια πρόσδεσης του φορτίου και βελτίωσης της κατάστασης, μεταβάλλοντας όμως την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, γεγονός που αρκετοί μοτοσικλετιστές αγνοούν. Πόσο όμως αλλάζουν τα δεδομένα όταν ταξιδεύουμε με έξτρα φορτίο και σε ποιες ενέργειες πρέπει να προχωρήσουμε ώστε να μη μειωθούν τα επίπεδα ασφάλειας;
· Αρχικά, με την τοποθέτηση επιπλέον βάρους, πρέπει να αυξήσουμε την πίεση των ελαστικών (σε επίπεδα που ορίζονται από τον κατασκευαστή για ανάλογες καταστάσεις), ενώ με τη φόρτιση του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας αλλάζουν οι απαιτήσεις και από την ανάρτηση. Προκειμένου να μην «κάτσει» η ουρά και «ελαφρύνει» το μπροστινό μέρος θα πρέπει να αυξήσουμε την προφόρτιση του ελατηρίου. Σε αντίθετη περίπτωση το πιρούνι θα αδυνατεί να «διαβάσει» σωστά το οδόστρωμα, μειώνοντας δραματικά τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας, ειδικά στις στροφές.
· Κάθε απόπειρα μεταφοράς αντικειμένων μεταβάλλει σημαντικά την αεροδυναμική συμπεριφορά του συνόλου. Ειδικά αν ο όγκος των αντικειμένων είναι μεγάλος, η μοτοσικλέτα αποκτά ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και διαταράσσεται σημαντικά η σταθερότητά της. Δε θα πρέπει να ξεχνάτε, άλλωστε, πως ακόμα και για τις σκληρές βαλίτσες (που θεωρείται ο πιο ασφαλής τρόπος για αύξηση των μεταφορικών δυνατοτήτων), οι κατασκευαστές ορίζουν ένα όριο ταχύτητας (συνήθως δεν υπερβαίνει τα 160 χλμ./ώρα), προκειμένου να μην υπάρξουν εκπτώσεις ασφάλειας.
· Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί με την τοποθέτηση οποιουδήποτε φορτίου στο ρεζερβουάρ. Καλό είναι να αποφεύγετε το φόρτωμα του εμπρός μέρους, αλλά, αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή, προτιμήστε tank bags μικρού όγκου, που να είναι κατασκευασμένα ειδικά για τη μοτοσικλέτα σας, ώστε να μην εμποδίζουν τις κινήσεις σας.
· Αν το βάρος στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας ξεπερνά τα όρια του λογικού, να περιμένετε μικρή μείωση της απόδοσης του συστήματος πέδησης, ειδικά από τη στιγμή που θα έχει αλλάξει και το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Μην ξεχνάτε, τέλος, πως και οι σχάρες έχουν συγκεκριμένο όριο βάρους που μπορούν να δεχτούν. Για τη δική σας ασφάλεια, μην το ξεπεράσετε.
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Ducati Hypermotard 698 Mono: Το δυνατότερο μονοκύλινδρο παραγωγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr