Η σπορ εργονομία είναι προαπαιτούμενο σε αυτή την κατηγορία και η νέα Street Triple είναι περισσότερο από ποτέ εστιασμένη σε αυτό. Το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 12χιλ από την προηγούμενη γενιά και η σέλα βρίσκεται πιο ψηλά στα 836χιλ (αντί 825χιλ) καθώς το πίσω μέρος έχει ανασηκωθεί, φέρνοντας το σώμα του αναβάτη σε πιο επιθετική αλλά όχι άβολη στάση. Όλα βρίσκονται ακριβώς εκεί που πρέπει για να μπορείς με την ίδια άνεση να οδηγείς στην πίστα ή στην πόλη. Η σέλα έχει το απαραίτητο αφρώδες για να αισθάνεσαι ένα με τη μοτοσυκλέτα χωρίς να πιάνεσαι, ενώ η λεπτή σιλουέτα σου επιτρέπει να πατάς με ευκολία στο έδαφος όταν σταματάς. Ο συνεπιβάτης μάλλον θα αισθανθεί παρείσακτος κοιτώντας το μονόσελο κάλυμμα, όμως η Triumph έχει φροντίσει για αυτόν και το σελάκι του κουμπώνει πανεύκολα σε μερικά δεύτερα ώστε να σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε κοντινές διαδρομές.
Η TFT οθόνη του πίνακα οργάνων παρέμεινε χωρίς ουσιαστικές αλλαγές, με πληθώρα ενδείξεων (διαθέτει ακόμη και χρονόμετρο) αλλά και δυνατότητες παραμετροποίησης σε ενδείξεις, γραφικά, χρώματα κ.ά, μέσω του joystick 5 κατευθύνσεων. Η γωνία θέασης μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα με το ύψος του αναβάτη, δυστυχώς όμως το στροφόμετρο συνεχίζει να είναι αρκετά δυσανάγνωστο καθώς δεν βρίσκεται σε πρώτο πλάνο όπως στα Speed Triple. Γνωστό από την προηγούμενη γενιά είναι και το εγκατεστημένο λογισμικό MyTriumph ώστε με την προαιρετική συσκευή Bluetooth να μπορείς να χειριστείς το smartphone, βλέποντας τις κλήσεις ή τις πληροφορίες για την πλοήγηση να εμφανίζονται στην οθόνη της μοτοσυκλέτας.