Ο τρικύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα από τα δυνατά χαρτιά του Street Triple, πόσο μάλλον τώρα που είναι δυνατότερος από ποτέ, αποδίδοντας 128,2 ίππους στις 12.000 σ.α.λ και 8,1 χλγμ ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα διατηρώντας όμως τη ροπάτη λειτουργία που τον χαρακτηρίζει, το αγωνιστικό τμήμα που είναι υπεύθυνο και για την εξέλιξη του κινητήρα της Moto 2 έβαλε και πάλι το χεράκι του. Έτσι συναντάμε αύξηση της συμπίεσης (13,25:1 αντί 12,65:1), νέα έμβολα, πείρους και μπιέλες, ανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, νέες βαλβίδες και εκκεντροφόρους αλλά και κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με επίσης κοντύτερη τελική μετάδοση για ακόμη πιο άμεση απόκριση. Ο συμπλέκτης ολίσθησης και το quickshifter δύο κατευθύνσεων δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ όλη η εξάτμιση μέχρι και το τελικό είναι ανασχεδιασμένη, ώστε ο γνωστός τρικύλινδρος ήχος να συνδυάζεται με καλύτερη ροή των καυσαερίων.
Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 5 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για την λειτουργία του κινητήρα (Road, Sport, Track, Rider και Rain με 100 ίππους) οι οποίες έχουν νέες ρυθμίσεις και αλλάζουν την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού ride by wire όπως και την παρεμβατικότητα του traction control (4 επίπεδα). Το τελευταίο συνεργάζεται με μονάδα IMU (ακόμη και στη βασική έκδοση) για να προσφέρει σωστά τις υπηρεσίες του υπό κλίση, ενώ λειτουργεί και σαν wheelie control, έχοντας όμως δυνατότητα απενεργοποίησης για όσους αρέσκονται στα παιχνίδια. Παρά την αυξημένη απόδοση, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα γνωστά επίπεδα, με το νούμερο των 6,5 λίτρων/ 100χλμ να είναι απόλυτα λογικό για την κατηγορία. Αύξησε την ισχύ της Triumph Street Triple 765 RS με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.