Εκτός από το χρώμα του αλουμινένιου πλαισίου άλλαξε ελαφρώς και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας η οποία έχει πλέον ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά με μικρότερη γωνία κάστερ (23,2ο αντί 23,9ο), μικρότερο ίχνος (96,9χιλ αντί 100χιλ) και μικρότερο μεταξόνιο (1399χιλ αντί 1405). Δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος για περαιτέρω αλλαγές, αφού τόσο το πλαίσιο όσο και το αλουμινένιο ψαλίδι έχουν αποδείξει την αξία τους συνδυάζοντας την ευελιξία με τη σταθερότητα αλλά και το χαμηλό βάρος, μιας και η 765 RS με πλήρη υγρά δεν ξεπερνά τα 188 κιλά.
Η Triumph ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα των περιφερειακών και η νέα γενιά δεν θα μπορούσε να εξαιρείται. H 765 RS εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που αποτελούνται από το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ BPF της Showa και το αμορτισέρ STX 40 της Ohlins, ενώ στον τομέα της πέδησης οι δαγκάνες Μ-50 της προηγουμένης γενιάς έδωσαν τη θέση τους στις κορυφαίες Stylema, οι οποίες συνεργάζονται με την ακτινική τρόμπα MCS και φυσικά με το νέο cornering ABS. Κερασάκι στην τούρτα τα ελαστικά Diablo Supercorsa SP V3 της Pirelli, μια επιλογή ιδανική τόσο για τον δρόμο όσο και για την πίστα.