Η απόλαυση ξεκινά με το που αφήσεις τον συμπλέκτη και κάνεις τα πρώτα μέτρα. Ακόμη και αν βρίσκεσαι μέσα στην πόλη, ο τρόπος που η νέα Street Triple κινείται στις χαμηλές ταχύτητες πραγματικά εντυπωσιάζει, αφού θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας. Ελαφριά και πολύ ευέλικτη, χωρίς ίχνος κραδασμών από τον κινητήρα, σου επιτρέπει να την χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς ποτέ να γίνεται δύσχρηστη, όπως ίσως θα περίμενες από μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα. Η θέση οδήγησης δεν κουράζει τους καρπούς σου, ούτε οι αναρτήσεις ταλαιπωρούν τη μέση σου, με αποτέλεσμα να επικεντρώνεσαι στην οδήγηση και να μην ψάχνεις απελπισμένα τρόπο διαφυγής στην παραμικρή ανωμαλία της ασφάλτου. Το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει στην πυκνή κίνηση είναι το σχετικά μικρό κόψιμο του τιμονιού που μαζί με τους καθρέπτες που βρίσκονται στην άκρη του σε κάνουν να ¨προσέχεις¨ λίγο περισσότερο ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Βέβαια όταν ανοίξεις το γκάζι το μόνο που δεν θα σκέφτεσαι θα είναι το κόψιμο του τιμονιού. Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει πάντα δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών για να τον αποθεώνεις είτε κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, είτε λυσσάς με το στροφόμετρο μόνιμα στο κόκκινο φάσμα. Η γλυκιά απόκριση στο γκάζι έχει παραμείνει, όμως χάρη στην επιπλέον δύναμη και στο κοντύτερο γρανάζωμα το τρικύλινδρο διαμάντι της Triumph έγινε ζωηρότερο με αποτέλεσμα να επιταχύνει ακόμη πιο δυνατά μέχρι το κοντέρ να φτάσει τα 235+ χλμ/ώρα. Και αν αυτό το νούμερο δεν σε εντυπωσιάζει στην ευθεία θα σε εντυπωσιάσει όταν στρίβεις στην τελική του ταχύτητα και το Street Triple μένει απόλυτα σταθερό.
Για ακόμη μια φορά η οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι για σεμινάριο είτε σε ανοικτά είτε σε σφικτά κομμάτια. Φτιάχτηκε για να προσφέρει ευχαρίστηση και όσο πιο γρήγορα την οδηγείς τόσο περισσότερο το καταλαβαίνεις. Αν μπορούσε να σου μιλήσει πάνω στη στροφή το μόνο που θα σου έλεγε είναι μπες με περισσότερη φόρα… ακριβώς σαν να οδηγείς 600άρι supersport. Θα πλαγιάσει με ευκολία βάζοντας τα μούτρα μέσα και θα κρατήσει τη γραμμή που έχεις επιλέξει χωρίς κουνήματα εντυπωσιάζοντας με την ταχύτητά της στην κορυφή της στροφής, ενώ σε κάθε έξοδο ο τρικύλινδρος κινητήρας θα σου θυμίζει ότι δεν επιλέχτηκε τυχαία για τις μοτοσυκλέτες της Moto2, φροντίζοντας να βγαίνεις με σούζα από κάθε στροφή (αν το επιθυμείς). Το traction control βελτιώθηκε λειτουργώντας ακόμη πιο ομαλά αν και για να σπάσεις την πρόσφυση των Pirelli θα πρέπει να το επιδιώξεις, ενώ βελτιωμένα σε αίσθηση εμφανίζονται και τα ήδη καλά φρένα, συμβάλλοντας με τη σειρά τους ώστε το νέο Street Triple να είναι ο ορισμός της σπορ μοτοσυκλέτας.