Ένα γυμνό που μας συστήθηκε ως μονοκύλινδρο το 2006, αλλά το 2016 ακολούθησε την «γέννηση» της σειράς MT και έγινε δικύλινρδρο, βάζοντας στα σπλάχνα του έναν υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 321cc, με σφυρήλατα έμβολακαι δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Οι κύλινδροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο με επίστρωση DiASil, για καλύτερη επαγωγή της θερμότητας και μικρότερες απώλειες ισχύος. Η απόδοσή του αγγίζει τους 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και τα 29,5 Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ., επιδόσεις που το φέρνουν στο πάνω κομμάτι της κατηγορίας Α2. Μάλιστα στις μετρήσεις μας, το MT-03 κατάφερε να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,7”, ενώ καταφέρνει να κρατήσει και τη μέση κατανάλωση χαμηλά, με τη δοκιμή μας να δείχνει γύρω στα 4 λίτρα ανά 100 χλμ. Η Yamaha εφοδίασε το MT-03 με χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι με ενιαίο υποπλαίσιο και το κέντρο βάρους να μεταφέρεται προς τα εμπρός, κάτι που έδωσε στο MT-03 ακόμα καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Αντίστοιχα βοήθησε και το μακρύ ψαλίδι, μήκους 573mm, τόσο στο φρενάρισμα όσο και στην σταθερότητα στην επιτάχυνση. Το MT-03 ξεχωρίζει για την επιθετική του σχεδίαση, καθώς κοιτώντας το από μπροστά το μάτι θα πέσει αμέσως πάνω στη μάσκα του LED προβολέα, ενώ συνεχίζοντας προς τα πίσω σε κερδίζει το εργονομικά σχεδιασμένο ντεπόζιτο και οι αεραγωγοί που βοηθούνε και στην επίτευξη της επιθυμητής αεροδυναμικής.
Στον τομέα των αναρτήσεων, το ανεστραμμένο πιρούνι 37mm με την τριπλή πάνω βάση από χυτό αλουμίνιο έχει διαδρομή 130mm, με το αμορτισέρ πίσω (διαδρομής 125mm) να μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Ένας πλευστός δίσκος 298mm με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 220mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω επιβλέπονται από το δικάναλο ABS και αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια την MT-03, που στις μετρήσεις μας ακινητοποιήθηκε σε 42,5 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα. Στα θετικά του MT-03 πρέπει να συμπεριληφθεί και η θέση οδήγησης, καθώς σε τοποθετεί μέσα στην μοτοσικλέτα και προσφέρει ιδανικές γωνίες για χέρια και πόδια με μία ελαφρά κλίση της μέσης προς τα εμπρός, με το βάρος των μόλις 168 κιλών να την κάνει εύκολα διαχειρίσιμη για τον νέο αναβάτη και μια τέλεια πλατφόρμα για παιχνίδι για τον πιοέμπειρο.