Yamaha MT-07: O CP2 κινητήρας σε κέφια

    Yamaha MT-07: O CP2 κινητήρας σε κέφια

    Το Yamaha ΜΤ-07 μέλος της “σκοτεινής πλευράς της Ιαπωνίας” και διαχρονικό best seller με περισσότερες από 160.000 πωλήσεις από το 2014 έως σήμερα, έλαβε την τελευταία σημαντική ανανέωση το 2021 με εκτεταμένες αλλαγές στην εμφάνιση, την εργονομία και το σύστημα πέδησης. Για το 2023, η Yamaha προχώρησε σε τεχνολογική  αναβάθμιση του μοντέλου,  προσθέτοντας μια έγχρωμη TFT οθόνη 5”, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο διαφορετικές απεικονίσεις, την Street και την Touring. Η "Street" διαθέτει στροφόμετρο σε μορφή μπάρας στο πάνω μέρος, ψηφιακό ταχύμετρο και πληροφορίες επιλογής ταχυτήτων, ενώ η  “Touring” έχει κυκλικό στροφόμετρο στα δεξιά και ψηφιακό ταχύμετρο στα αριστερά. Η οθόνη αυτή, όπως επιτάσσουν οι τάσεις της σύγχρονης εποχής, έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone μέσω Bluetooth και ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί τις κλήσεις του, ενώ μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide, υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης σημαντικών παραμέτρων της μοτοσυκλέτας. Για το χειρισμό της, η Yamaha έχει προσθέσει ένα νέο σετ διακοπτών στο τιμόνι.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Το 2014 η Yamaha μας σύστησε τον κινητήρα CP2, που πλέον εξοπλίζει τα Tenere 700, Tracer 7, XSR 700 και φυσικά το MT-07, από το οποίο ξεκίνησε. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, τετραβάλβιδο υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα 689cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους άξονες που αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Για την έκδοση του 2023, το MT-07 απέκτησε αλλαγές στην εξάτμιση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκασμού και νέα μονάδα ECU. Απαιτώντας μόλις 4” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, η Yamaha MT-07 δηλώνει και μέσω επιδόσεων (το κάνει ήδη άλλωστε εμφανισιακά), ότι πρόκειται για μια «μεγάλη δύναμη» στη μεσαία κατηγορία.
     Η σχεδίαση του MT-07 συνεχίζει να ακολουθεί επιθετικές γραμμές, με τη χαρακτηριστική όψη Y που δίνει μπροστά ο LED προβολέας (ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED σε όλη τη μοτοσυκλέτα). Στα πλαϊνά του ντεπόζιτου, έχουν τοποθετηθεί αεραγωγοί για την καλύτερη ροή του αέρα, χωρίς όμως αυτό να «παχαίνει» τη σιλουέτα του MT-07 που, ακολουθώντας τα πρότυπα που έθεσαν τα πρώτα Naked της κατηγορίας, παραμένει λιτή.
    Το ντεπόζιτο επανασχεδιάστηκε, με τα γόνατα πλέον να το αγκαλιάζουν με πιο φυσικό τρόπο, ενώ το τιμόνι έχει φαρδύνει και βρίσκεται πιο ψηλά και πιο πίσω, προσφέροντας μια πιο άνετη θέση οδήγησης, χωρίς όμως το MT-07 να χάνει τον επιθετικό του χαρακτήρα και να συνεχίζει να είναι μια fun-to-ride μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι άνετη, ενώ το ύψος της στα 805mm θα βολέψει και πιο βραχύσωμους αναβάτες ώστε να πατάνε με ασφάλεια στο έδαφος.  Η αναμονή για Quickshifter είναι επίσης ένα βήμα για μια περαιτέρω αύξηση της άνεσης κατά την οδήγηση, που δείχνει όμως και τον «αιμοβόρο» χαρακτήρα αυτής της μοτοσυκλέτας που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη.
     

    Σελίδα 1Yamaha MT Series: Ο ορισμός του γυμνού την τελευταία δεκαετία
    Σελίδα 2Yamaha MT-125: Ο Βενιαμίν της οικογένειας
    Σελίδα 3Yamaha MT-03: Πυραυλοκίνητη διασκέδαση
    Σελίδα 4Yamaha MT-07: O CP2 κινητήρας σε κέφια
    Σελίδα 5Yamaha MT-09 & MT-09 SP: Φόρος τιμής στα κλασσικά Streetfighter
    Σελίδα 6Yamaha MT 10 & SP: Με τα γονίδια της R1