Yamaha MT-09 & MT-09 SP: Φόρος τιμής στα κλασσικά Streetfighter
Τόσο το MT-09 όσο και το MT-09 SP έχουν στην καρδιά τους τον CP3 τρικύλινδρο, εν σειρά κινητήρα των 890cc που μας συστήθηκε το 2014 και αποδίδει 117 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την τελική μετάδοση να γίνεται μέσω αλυσίδας. Aπό άποψη επιδόσεων, η MT-09 βρέθηκε ανάμεσα στα κορυφαία μεσαία γυμνά, καθώς κάνει το 0-100 σε 3,4”, ενώ έχει και δυνατό ρεπρίζ, καθώς από τα 60 χλμ./ώρα φτάνει στα 120 σε μόλις 3,5”.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στο κομμάτι των αναρτήσεων βρίσκουμε την πρώτη διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων, με την SP να φέρει ένα χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι της 41χιλ της KYB αλλά και ένα επίσης χρυσό αμορτισέρ από την κορυφαία στο είδος της Öhlins. Το πιρούνι διαθέτει επίστρωση DLC και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο ακόμη και για αργή-γρήγορη συμπίεση, ενώ ρυθμιζόμενο είναι και το αμορτισέρ με την προφόρτιση του ελατηρίου να μεταβάλλεται εύκολα, χωρίς εργαλεία.
Στα φρένα οι MT-09 και MT-09 SP εξοπλίζονται με δίσκους 298 και 245 χιλ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με cornering ABS και ακτινική τρόμπα Nissin.
Η μονάδα ΙΜU 6 αξόνων που αναπτύχθηκε με βάση την R1 περιλαμβάνει 3 επίπεδα Traction Control, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα ελέγχου ανύψωσης μπροστινού τροχού (LIFT) και σύστημα ελέγχου πέδησης (BC). Και εδώ η έκδοση SP ξεχωρίζει, καθώς διαθέτει και Cruise Control που μπορεί να ρυθμιστεί από τα 50 χλμ./ώρα και από 4η ταχύτητα και πάνω.
Η έκδοση SP διαθέτει επίσης κάποιες εξωτερικές διαφοροποιήσεις, όπως τον ειδικό SP χρωματισμό, με το φινίρισμα Icon Performance της R1M, ενώ οι μοχλοί, το τιμόνι, το γρανάζι τελικής μετάδοσης και άλλα σημεία έχουν μαύρη επικάλυψη DLC, ενώ η σέλα της SP έρχεται με διπλές ραφές που ενισχύουν την «σπέσιαλ» εμφάνιση.
Σελίδα 1 | Yamaha MT Series: Ο ορισμός του γυμνού την τελευταία δεκαετία |
Σελίδα 2 | Yamaha MT-125: Ο Βενιαμίν της οικογένειας |
Σελίδα 3 | Yamaha MT-03: Πυραυλοκίνητη διασκέδαση |
Σελίδα 4 | Yamaha MT-07: O CP2 κινητήρας σε κέφια |
Σελίδα 5 | Yamaha MT-09 & MT-09 SP: Φόρος τιμής στα κλασσικά Streetfighter |
Σελίδα 6 | Yamaha MT 10 & SP: Με τα γονίδια της R1 |