Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
228 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
190/55-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.183 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.548 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
840 |
«Και τι να τα κάνεις, τα σωληνάκια υψηλής;»
Μεσαία Adventure με 21 τροχό και τα καλύτερα φρένα
Kove 600 Lancer: Νέα custom πρόταση με V2 578 κ.εκ. και 60 ίππους
Test Seventy Degrees SD-JC73: Casual και αδιάβροχο
Ανακοινώθηκε η πρώτη επίσημη εκδήλωση για το MotoGP του 2025
Ο πρώτος επίσημος ύμνος της FIM 120 χρόνια μετά τη δημιουργία της (+video)
Οδήγηση σε πάγο που σπάει με Stark Varg: Σαν σκηνές από ταινία δράσης (+video)
Aprilia Tuono 457: Πλαίσιο αλουμινίου και κορυφαία αναλογία βάρους ανά ίππο
Nissin και Showa ανέπτυξαν δαγκάνα φρένου ενσωματωμένη στο πιρούνι
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr