LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Icon είναι η πιο οικονομική πρόταση στη γκάμα των Scrambler, με χτυπητό φλούο κίτρινο ρεζερβουάρ και φτερά στο ίδιο χρώμα.

Αισθητική / Ποιότητα κατασκευής: Έχει πολλή λεπτομέρεια!

Αν βρούμε την ετικέτα Vintage σε κρασί, μιλάμε για παλαιωμένο οίνο εκλεκτής σοδειάς. Αν τη βρούμε σε μοτοσικλέτα, τότε σίγουρα θα συναντήσουμε αναφορές σε καλές στιγμές του παρελθόντος, στιγμές που άφησαν εποχή. Όπως στο Scrambler. 


Για να αναβιώσουν τη μαγεία της κλασικής αυτής μοτοσικλέτας, οι μάγοι της Ducati πήραν ένα Monster 796 και το έγδυσαν εντελώς, αφήνοντας πάνω του μόνο τα βασικά. Κινητήρα, πλαίσιο και αναρτήσεις. Κατόπιν, του φόρεσαν... ρούχα που βασιζόταν πάνω στο πρώτο Scrambler, με την απαραίτητη εξέλιξη, ώστε να μην είναι μια ακριβή ρέπλικα, αλλά μια νέα ερμηνεία του μοντέλου, και διάνθισαν τη μοτοσικλέτα με φανταστικές ντιζαινάτες λεπτομέρειες που εμπεριέχουν σκέψη και μελέτη. 

Το Icon είναι η πιο οικονομική πρόταση στη γκάμα των Scrambler, με χτυπητό φλούο κίτρινο ρεζερβουάρ και φτερά στο ίδιο χρώμα, μαύρο κινητήρα και πλαίσιο, και ασημί φιλέτα στο ρεζερβουάρ. Στο ρεζερβουάρ θα βρείτε το ταμπελάκι που λέει Scrambler (μεγαλύτερο) και Ducati (μικρότερο), όμορφο ταμπελάκι που θυμίζει την ιταλική εκδοχή του φτερού της Honda. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι ένα πραγματικό κόσμημα σε design, με τη φράση «Born Free, 1962» πάνω της, ενώ κουμπώνει υπέροχα στο ρεζερβουάρ όποτε την κλείνεις, βγάζοντας ένα hyper-premium ποιοτικό αέρα. Καλαίσθητοι είναι οι καθρέπτες, όμορφα τα φλας, παλαιού τύπου, ταιριάζουν στο όλο design, ενώ εντυπωσιακή είναι η βάση για τον αριθμό κυκλοφορίας που εδράζεται όχι στην ουρά αλλά στο ψαλίδι. Και φυσικά δεν γίνεται να μη σου πέσει το σαγόνι όταν αντικρίσεις τα φαρδιά ελαστικά MT 60 RS με chunky χάραξη τακουνιών που είχαμε συναντήσει παλαιότερα σε αγωνιστικές Supermoto μοτοσικλέτες. Ειδικά το πίσω, με τη διάσταση 180-55 βγάζει μάτι -για καλό το λέμε-, δίνοντας αισθητικούς πόντους στο Scrambler και ψήνοντας σε για παιχνίδι! Η Ducati και η Pirelli μάλιστα αναφέρουν πως αμφότερα τα ελαστικά κατασκευάστηκαν ειδικά για το Scrambler, και δεν προήλθαν απλώς από παλαιότερα, γνωστά σε όλους MT 60 RS. 

Μόλις γυρίσεις το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, εντυπωσιάζεσαι από το “κόλπο γκρόσο” του στρογγυλού προβολέα, καθώς αυτός διαθέτει ένα δαχτυλίδι από LED φώτα στην περίμετρο του και προσφέρει μοναδική εμφάνιση, ειδικά τη νύχτα. Αυτό το πανέξυπνο οπτικό εφέ έχει ιστορία από πίσω του, καθώς θέλει να φέρει στο μυαλό το κόλπο που έκαναν παλιά στους προβολείς, για να μην ξεχαρβαλώνουν στην off-road χρήση, δένοντας τους με μονωτική ταινία στο στεφάνι! Το πίσω φανάρι διαθέτει ένα καθρέπτη διάχυσης του φωτός από 12 LED λαμπάκια που ανάβουν συνέχεια, και 6 ακόμα που ανάβουν κατά το φρενάρισμα, ενώ τα λαμπάκια του δίνουν σχήμα “U”, με μαλακό φως, δίχως κάποιο σκληρό περίγραμμα, εφέ που απαντάται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα. 

Η ποιότητα κατασκευής του Scrambler είναι πολύ καλή παντού, αν και για την τιμή του έχουμε κάποιες μικρό-ενστάσεις σε ορισμένα σημεία. Σημεία όπως οι κολλήσεις του ρεζερβουάρ που δεν έχουν τροχιστεί πριν τη βαφή, ή η μπλε μονωτική ταινία στις καλωδιώσεις (βγάζει μάτι), η έλλειψη δείκτη βενζίνης και η ασθενική κόρνα που θυμίζει παπί. Κατά τα άλλα άψογο το Scrambler, που σε κάνει να χαζεύεις μια πληθώρα πανέμορφων λεπτομερειών, όπως με το gull-arm ψαλίδι του, με το παράκεντρα τοποθετημένο πλάγιο αμορτισέρ, με το δίσκο ταψί των 330χλστ., τις κλασικές ψήκτρες των κυλίνδρων, την έξυπνη «στραβή» βαλβίδα αέρα στην πίσω ζάντα, τους ιδιαίτερους ρεγουλατόρους της αλυσίδας, τα καλύμματα του Desmo, κλπ. Στα όργανα βρίσκουμε ένα παράκεντρα τοποθετημένο, στρογγυλό κοντέρ, που πείθει για το κλασικό του στιλ, μέχρι να πλησιάσεις και να δεις πως διαθέτει ψηφιακή οθόνη.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ