LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο αερο-ελαιόψυκτος V2 των 90 μοιρών προέρχεται από το Monster 796, ενώ έχει δεχθεί βελτιώσεις για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών.

Κινητήρας: Κλασικός Desmo L2

Ο αερο-ελαιόψυκτος V2 των 90 μοιρών κινητήρας του Scrambler προέρχεται από το Monster 796, ενώ έχει δεχθεί βελτιώσεις για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών, χάνοντας παράλληλα λίγους ίππους και λίγη ροπή, η οποία όμως τώρα αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. 


Διαθέτει στιλάτα αλουμινένια καλύμματα σε αρκετά σημεία του, ενώ για λόγους χωροταξίας, και για να χωρέσει το αλουμινένιο ρεζερβουάρ τύπου δάκρυ –χωρητικότητας 13,5 λίτρων-, διαθέτει ένα μόνο σώμα ψεκασμού 50χλστ. με δύο μπεκ. Νέο είναι το προφίλ των εκκεντροφόρων, για πιο γραμμική απόδοση, ενώ η 2 σε 1 εξάτμιση είναι ειδικά σχεδιασμένη για το Scrambler. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο, ενώ ο APTC συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος και… μονόδρομος παρακαλώ! Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη για το Scrambler είναι κατά τι μικρότερη από του 796, στους 75hp/8.250σαλ. και η ροπή 6,9Kgm/5.750σαλ.. Τα διαστήματα των service είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, κάθε 12.000χλμ..

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ