LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πέρα από το κοντέρ, η μίνιμαλ οθόνη διαθέτει στροφόμετρο που ανεβάζει τις στροφές στο κάτω μέρος του, με ανάποδη φορά από ότι συνήθως.

Η σέλα είναι ιδιαίτερα λεπτή μπροστά δίνοντας υπέροχο look στην κατασκευή και επιτρέποντας σε όλα τα αναστήματα να πατήσουν κάτω με ασφάλεια.

Αν πιέσετε το κουμπί του αριστερού φλας για 3 δευτερόλεπτα, τότε ενεργοποιούνται τα αλάρμ!

'Ανεση/εργονομία: Προσεγμένο παντού

Περνώντας στην εργονομία, και συνεχίζοντας με τα όργανα, το ότι είναι ψηφιακά, δε σημαίνει πως χαλάει η vintage συνταγή, καθώς όπως είπαμε εδώ έχουμε μια σύγχρονη ερμηνεία της κλασικής μοτοσικλέτας, και το όργανο είναι προσεγμένο, με καλαίσθητες ψηφιακές πινελιές. Πέρα από το κοντέρ που θα δείξει μέχρι και 214 χλμ/ώρα αν αντέχει το σβέρκο σας, η μινιαλιστική οθόνη διαθέτει εντυπωσιακό στροφόμετρο που ανεβάζει τις στροφές στο κάτω μέρος του, με ανάποδη φορά από ότι συνήθως, από αριστερά προς τα δεξιά δηλαδή (με τη φορά του ρολογιού), και όχι από δεξιά προς τα αριστερά. 

Παράλληλα με το ανέβασμα των στροφών, ανάβουν και κάποιες λυχνίες στην περίμετρο του κοντέρ, λυχνίες που γίνονται κόκκινες εάν ανεβάσετε υπερβολικά τις στροφές. Στην ψηφιακή οθόνη “φωλιάζουν” ο ολικός και οι 2 μερικοί χιλιομετρητές, ενώ έχουμε και δείκτη διανυθέντων χιλιομέτρων με ρεζέρβα, θερμοκρασία περιβάλλοντος, υπενθύμιση service, ρολόι, και προειδοποιητικές λυχνίες για ρεζέρβα, καθώς το Scrambler ΔΕΝ έχει δείκτη καυσίμου. 

Από τα όργανα μπορείτε να αλλάξετε αρκετές παραμέτρους και ενδείξεις, όπως και να απενεργοποιήσετε το ABS, το οποίο ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ απενεργοποιημένο ακόμα κι αν κλείσετε το διακόπτη, και πρέπει να μπείτε και πάλι στο μενού για να το φέρετε ξανά στη θέση On.

Παράλληλα το Scrambler διαθέτει και όλες τις υπόλοιπες ενδεικτικές λυχνίες (φλας, προβολέας, νεκρά, πίεση λαδιού, και immobilizer, αλλά και ένδειξη για ανοικτό σταντ). Σημειώστε πως οι ντίζες γκαζιού και μπροστινού φρένου προεξέχουν αρκετά πάνω από το όργανο, κίνηση σκόπιμη όμως, καθώς έτσι αφήνουν ανεμπόδιστη τη θέα του αναβάτη προς τις ενδείξεις. Ένα ακόμη θετικό -θετικότατο- στοιχείο είναι το γεγονός πως δεν χρειάζεται να απλώσεις χέρι στο όργανο για να αλλάξεις τις ενδείξεις, καθώς για αυτό το σκοπό υπάρχουν δύο κουμπιά στο αριστερό γκριπ! Θετικό και το γεγονός της ρυθμιζόμενης σε 4 θέσεις μανέτας του μπροστινού φρένου. Το τιμόνι διαθέτει έξυπνο classic look, είναι φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο, ενώ το Scrambler μοιράζεται τους σύγχρονους διακόπτες των υπόλοιπων Ducati. Σημειώστε πως αν πιέσετε το κουμπί του αριστερού φλας για 3 δευτερόλεπτα, τότε ενεργοποιούνται τα αλάρμ! 

Το γκάζι διαθέτει την κλασική ντίζα (έξω από εδώ ride by  wire, σατανά), ενώ και ο συμπλέκτης είναι μηχανικός. Πανέξυπνη η βάση της πινακίδας πίσω, που πιάνει μόνο στο ένα άκρο του ψαλιδιού, για να αφήνει την ουρά του Scrambler καθαρή, να τραβάει τα βλέμματα. Α, και κάτι ακόμα. Πανέμορφα τα φτερά του Scrambler, αλλά με το χέρι στην καρδιά… πιστεύετε πως κόβουν αποτελεσματικά το δρόμο του νερού και της λάσπης προς τον αναβάτη;! Μπρος στα κάλλη όμως... Σημειώστε τέλος πως κάτω από τη σέλα υπάρχει και πρίζα φόρτισης για συσκευές USB! 

Περνώντας στη σέλα, αυτή είναι ιδιαίτερα λεπτή μπροστά, και φαρδαίνει πίσω, δίνοντας υπέροχο look στην κατασκευή, και επιτρέποντας σε όλα τα αναστήματα να πατήσουν με ασφάλεια όλο το πέλμα του ποδιού στο έδαφος. Το κομμάτι της που αναλογεί στο συνεπιβάτη είναι κατά πολύ φαρδύτερο και άνετο, ενώ από κάτω του υπάρχουν δύο πανέξυπνα κρυμμένες χειρολαβές. Ένσταση μόνο έχουμε στις μεγάλες διαδρομές πέρα των 100 χιλιομέτρων, για τον αναβάτη, καθώς η στενή σέλα με τη γούβα σε τοποθετεί σε ένα σημείο το οποίο μετά από πολλή ώρα θα σε κάνει να πιαστείς ελαφρώς -αυτό δε συμβαίνει στις αστικές διαδρομές.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ