Μινιμαλιστικό ατσάλινο, κλασικό χωροδικτύωμα για το πλαίσιο του Scrambler. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο; Η Ducati αναφέρει πως η γεωμετρία της μοτοσικλέτας παρέχει μεγάλη ευελιξία τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και σε επαρχιακό «στριφτερό» δρόμο. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.445χλστ. και συνηγορεί στην σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες. Φοβερό σε εμφάνιση είναι το ψαλίδι, που διαθέτει σπάσιμο, τύπου «Gull Arm» / «Banana».
Στις αναρτήσεις το λόγο έχει η Kayaba, με ένα ανάποδο πιρούνι 41χλστ. -δίχως ρυθμίσεις- μπροστά, κι ένα μονό αμορτισέρ πίσω δίχως μοχλικό -και με ρύθμιση Προφόρτισης Ελατηρίου μόνο-, αμφότερες με 150 χλστ. διαδρομής. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 18 ιντσών μπροστά (110/80 ελαστικό) και 17 πίσω (180/55 παρακαλώ!), με δέκα λεπτά μπράτσα έκαστος, στις εκδόσεις Full Throttle και Icon. Για τις έτερες 2 εκδόσεις, Classic και Urban Enduro, οι τροχοί διαθέτουν ακτίνες –μπορείτε όμως να βάλετε τους ακτινωτούς τροχούς και στα Full Throttle και Icon.
Τα φρένα είναι της Brembo, με ένα τεράστιο μονό δίσκο 330χλστ. μπροστά, κι ένα 245χλστ. πίσω. Η δαγκάνα εμπρός είναι monoblock, τετραπίστονη και ακτινική, ενώ στην ασφάλεια του αναβάτη συνηγορεί και το δικάναλο ABS 9.1MP ΑMS της Bosch, που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.