Αυτό θα μπορούσε να είναι 8.950 ευρώ για το κόκκινο Scrambler Icon, 9.050 ευρώ για το κίτρινο Icon, ή 10.650 ευρώ για τις εκδόσεις Full Throttle, Urban Enduro, Classic. Σίγουρα δεν λες αυτές τις τιμές φθηνές, αλλά αν μιλάμε για το τίμημα της μοναδικότητας τότε πάμε πάσο. Επιπλέον, έχετε υπόψη σας πως τα 4 Scrambler αποτελούν τα φθηνότερα μοντέλα της Ducati σήμερα, μετά την κατάργηση των παλαιών μοντέλων Monster 696 & 796 και Hypermotard 796. Με λίγα λόγια, στο παραπάνω τίμημα κάνεις δική σου μια μοναδικής εμφάνισης, vintage ύφους, και λαχταριστών λεπτομερειών μοτοσικλέτα, με fun, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, άριστη για όλες -μα όλες- τις χρήσεις, και έτοιμη για ατελείωτη παραμετροποίηση -αν έτσι θέλετε. Και μην ξεχνάμε τις 3 γραμμές ρουχισμού και αξεσουάρ αναβάτη. Καλώς ήρθατε στο σύμπαν του Scrambler!
Ducati Scrambler Icon
|
|
Κινητήρας |
4T, L2 90ο, Α/Ψ,2Β/Κ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 50χλστ. |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
13,5/- |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,1 |
Βάρος (kg, κενό) |
170 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
214 (κόφτης) |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, ακτινική δαγκάνα, 4Ε /330, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /245, 1E, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli MT 60 RS 110/80-18" |
Ελαστικό Π |
Pirelli MT 60 RS 180/55-17" |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.100-2.165 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 (770 χαμηλή σέλα) |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr