Scrambler, ο ανακατωσούρας, που δεν αφήνει τον αναβάτη να αγιάσει. Αντίθετα, τον πιάνει και τον σπρώχνει να οδηγήσει σβέλτα, με τσαχπινιές, drift, σουζίτσες. Σε άσφαλτο αλλά και χώμα. Αν αρχίσεις να εξερευνείς αυτά που υπόσχεται το hype, το marketing, και οι φωτό στο instagram account του Scrambler, τότε βλέπεις πως δεν είναι φούμαρα οι φήμες. Η μοτοσικλέτα έχει πλάκα, έχει και ικανότητες! Μικρό παράπονο η ελαφρώς άγαρμπη τροφοδοσία στις χαμηλές στροφές, και το τίναγμα της μοτοσικλέτας αν ανοίξεις το γκάζι από την τέρμα κλειστή θέση. Τα παραπάνω χαλάνε ελαφρώς την ισορροπία του συνόλου σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (αλλά και στη σούζα), σπρώχνοντας σε να ανεβάσεις λίγο ρυθμό και χιλιόμετρα, όπου και το φαινόμενο εκλείπει. Προσέξτε: μιλάμε για τις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μόλις ζεσταθεί το μοτέρ τα πράγματα βελτιώνονται, ενώ σε χαμηλομεσαίες, μεσαίες και ψηλές στροφές ανακαλύπτεις μια διαφορετική μοτοσικλέτα, με sport τάσεις, φοβερή σταθερότητα, ευελιξία και κράτημα που δεν φαντάζεσαι! Πλαίσιο βράχος, αναρτήσεις σε sport ύφος, και υποδειγματική σταθερότητα ακόμα και σε καμπές με την τελική ταχύτητα των 214 χλμ/ώρα!
Σε αστικές συνθήκες, αλλά ιδιαίτερα σε επαρχιακό, το Scrambler διαπρέπει, με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli να είναι πραγματική αποκάλυψη όσον αφορά στο κράτημα, δίνοντας τεράστια ποσά εμπιστοσύνης στον αναβάτη, και μην αφήνοντας το μπροστινό να γλιστρήσει ούτε ρούπι, ακόμα και σε κακή και γλιστερή άσφαλτο! Αν θέλεις μάλιστα, μπορείς να πάρεις εξωπραγματικές κλίσεις, αρχίζοντας να γλιστράς τον πίσω τροχό στις εξόδους των στροφών!
Το μοτέρ είναι φιλικό πρώτα από όλα, παρέχοντας ικανοποιητικότατα ποσά δύναμης και επιτάχυνσης για όλες τις χρήσεις, δίχως να εντυπωσιάζει αλλά και δίχως να τρομάζει. Το ψηλό τιμόνι προσφέρει άριστο έλεγχο στην πόλη και στο στροφιλίκι, αποτελεί περιοριστικό παράγοντα στον αυτοκινητόδρομο, καθώς πάνω από τα 140 χλμ/ώρα, ειδικά αν έχει αέρα, μετατρέπει τον αναβάτη σε αλεξίπτωτο. Το φοβερό πάντως είναι πως ακόμα κι αν γραπωθείς πάνω του, το Scrambler παραμένει βράχος σταθερότητας, ακόμα και στα 200+!
Το ABS είναι πολύ καλό, ενώ απενεργοποιείται από τα όργανα, και παραμένει απενεργοποιημένο ακόμα κι αν κλείσετε το διακόπτη. Με το ABS απενεργοποιημένο τα φρένα προσφέρουν δύναμη και αίσθηση, όμως το πίσω είναι αρκετά ευαίσθητο. Αν βγάλετε OFF το ABS, και θέλετε να το ενεργοποιήσετε ξανά, θα πρέπει να μπείτε πάλι στο μενού των οργάνων –εύκολος και διαισθητικός ο χειρισμός τους. Και οι σούζες με 1η και τη βοήθεια του συμπλέκτη βρίσκονται στο ρεπερτόριο του Scrambler, όμως ο συμπλέκτης θα μυρίσει γρήγορα αν το παρακάνετε, ενώ η απότομη απόκριση του γκαζιού δεν βοηθάει τον μικρομετρικό έλεγχο.
Το Scrambler θα παρέχει σοβαρή διασκέδαση και στο χώμα, με πλαγιολισθήσεις (ακόμα και με αλματάκια για τους προχωρημένους), αρκεί να μην το παρακάνετε, και να θυμάστε τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος που έχουν κινητήρας και καζανάκι εξάτμισης. Με πολύ καλή μέση κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 5,1 λίτρα/100χλμ., το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων μεταφράζεται σε αυτονομία 255 χιλιομέτρων, υπέρ-αρκετή για αστικές συνθήκες, αλλά και για ταξιδάκια.
Όσον αφορά στα μεγέθη αναβάτη, όλα τα αναστήματα θα βολευτούν πάνω στο Scrambler, με τη μοτοσικλέτα να θέτει περιορισμό μόνο στο σύνολο αναβάτη και συνεπιβάτη, αφού 2 μεγαλόσωμα άτομα δύσκολα θα βολευτούν πάνω στη σέλα της.
Τέλος, οι αναρτήσεις είναι ελαφρώς σκληρές σε άσφαλτο με συνεχόμενα σαμαράκια και λακκούβες, γεγονός που κόβει πόντους από την άνεση σε κακό οδόστρωμα, ενώ αραιά και που, αν δεν φοράτε μποτάκια, θα βρείτε μερικές νεκρές ανάμεσα στις ταχύτητες.