Κινητήρας και Πλαίσιο

    Κινητήρας και Πλαίσιο

    Ο κινητήρας V4 Granturismo 1.158 cc είναι πλέον πιστοποιημένος κατά Euro 5+, διατηρώντας τις επιδόσεις του αμετάβλητες. Στην έκδοση που τοποθετείται στη νέα Multistrada V4 , αποδίδει 170 ίππους (125 kW) στις 10.750 rpm και 123,8 Nm στις 9.000 rpm, με ιδιαίτερα γραμμική καμπύλη ροπής για να εξασφαλίζει ομαλή και προοδευτική απόκριση σε όλες τις στροφές. Οι επιδόσεις αυτού του κινητήρα, σε συνδυασμό με το συνολικό βάρος του μόλις 66,7 kg, επιτρέπουν στον  V4 Granturismo να διατηρήσει τα σκήπτρα ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας για ισχύ και χαμηλό βάρος. Αυτοί οι αριθμοί συνδυάζονται με εκλεπτυσμένες τεχνικές λύσεις, όπως ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος άξονας, που προέρχεται από την εμπειρία που απέκτησε η DucatiCorse στο MotoGP, ο οποίος λειτουργεί "κόντρα" στη γυροσκοπική αδράνεια των τροχών, αλλά και στις καμπύλες ροπής για κάθε μεμονωμένη σχέση στο κιβώτιο για να συνδυάζει ομαλή απόδοση σε χαμηλές στροφές, άφθονη ροπή στις μεσαίες στροφές και ισχύ σε υψηλές στροφές.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Όσον αφορά το πλαίσιο η Multistrada V4 διαθέτει το ελαφρύ και συμπαγές αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, με ένα διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο τοποθετημένο  1 χιλιοστό ψηλότερα, αυξάνοντας το αποτέλεσμα κατά της βύθισης της ανάρτησης για να κάνει την οδήγηση πιο ακριβή και αποτελεσματική ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένη.
    Επιπλέον, στη νέα MultistradaV4 S , το monoshock μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερο εύρος προφόρτισης, το οποίο κυμαίνεται από 12 έως 20 mm. Με αυτόν τον τρόπο, η στάνταρ βαθμονόμηση στα διάφορα επίπεδα φορτίου είναι πιο ισορροπημένη και αυξάνει το αποτέλεσμα της λειτουργίας του Automatic Lowering Device σε καταστάσεις μεγαλύτερου φορτίου, όταν ταξιδεύετε με αποσκευές και συνεπιβάτη.
     
    Πακέτα εξοπλισμού και εκδόσεις
    Η νέα Multistrada V4  διατίθεται και σε νέες εκδόσεις Sport Travel & Radar και Adventure Travel & Radar, οι οποίες προστίθενται στις ήδη γνωστές Radar και TravelκαιRadar. Οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν κεντρικό σταντ, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες , εμπρός και πίσω ραντάρ. Η Sport έκδοση προσθέτει πλαϊνές βαλίτσες  και σφυρήλατες ζάντες, οι οποίες χάρη στη μείωση βάρους κατά 2 κιλά κάνουν τη Multistrada V4 πιο ευέλικτη και σπορ, ενώ η Adventure διαθέτει  αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες και ακτινωτές ζάντες.
     
    Αξεσουάρ και ρουχισμός
    Εκτός από ένα πολύ υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού η Multistrada V4 διαθέτει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ.
     
    Η Ducati δημιούργησε επίσης ορισμένα είδη ένδυσης ώστε οι αναβάτες να απολαύσουν πλήρως τις touring δυνατότητες της MultistradaV4. Το Tour Summer σύνολο, για παράδειγμα, με δυνατότητα πλήρη εξαερισμού, αποσπώμενα μανίκια και τρία ανεξάρτητα στρώματα, συμπεριλαμβανομένης της θερμικής επένδυσης και της αδιάβροχης μεμβράνης, για άνεση σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Η Strada C5 στολή, που είναι κατασκευασμένη από ένα άνετο, στιβαρό και αρθρωτό ελαστικό ύφασμα όσον αφορά τη θερμική προστασία, χάρη στην αποσπώμενη εσωτερική μεμβράνη Gore-Tex® και ένα εσωτερικό πουπουλένιο μπουφάν που μπορεί επίσης να φορεθεί και εκτός οδήγησης.
     

    Σελίδα 1Η Ducati αποκαλύπτει τις νέες Multistrada V4, V4 S και Pikes Peak 2025
    Σελίδα 2Multistrada V4
    Σελίδα 3Multistrada V4 S
    Σελίδα 4Κινητήρας και Πλαίσιο
    Σελίδα 5Multistrada V4 Pikes Peak
    Σελίδα 6Multistrada V4 – Κύριος βασικός εξοπλισμός
    Σελίδα 7Multistrada V4S - Κύριος βασικός εξοπλισμός
    Σελίδα 8Multistrada V4 Pikes Peak- Κύριος βασικός εξοπλισμός

    DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος