Απόλυτη ασφάλεια: τρεις τροχοί, ABSκαιASR
2 Φωτογραφίες »

Απόλυτη ασφάλεια: τρεις τροχοί, ABSκαιASR

Και τα δύο μοντέλα της σειράς Piaggio MP3 310 υιοθετούν το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο ενσωματώνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (AccelerationSlipRegulation). Το ASR (που πρώτη η Piaggioτοποθέτησε σε σκούτερ) μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα και εγγυάται ασφάλεια, αποτρέποντας την ολίσθηση του πίσω τροχού σε επικίνδυνες επιφάνειες όπως είναι η βρεγμένη άσφαλτος.

Το 3-κάναλο σύστημα ABS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental και μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα και παρέχοντας πλήρη έλεγχο του οχήματος ανά πάσα στιγμή. Το Piaggio MP3 χρησιμοποιεί σύστημα πέδησης με δισκόφρενα και στους τρεις τροχούς. Η διάμετρος των δίσκων είναι 258 χιλ. εμπρός και 240 χιλ. πίσω. Μεγαλύτερη ασφάλεια και ακόμη πιο ομαλή οδήγηση προσφέρουν οι μεγάλοι μπροστινοί τροχοί διαμέτρου 13 ιντσών.
Το Piaggio MP3 οφείλει την επιτυχία του και στην αποκλειστική και κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία της Piaggio για τους δύο ανεξάρτητους μπροστινούς τροχούςυπό κλίση,οι οποίοι ρυθμίζονται από μια μοναδική ανάρτηση τεσσάρων βραχιόνων, την οποία σχεδίασε και ανέπτυξε ο κορυφαίος όμιλος της Ευρώπης πριν από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή στον κόσμο, για να εξασφαλίσει μέγιστη απόλαυση με απόλυτη ασφάλεια.
Ο μηχανισμός κλίσης αποτελείται από τέσσερις βραχίονες αλουμινίου, οι οποίοι συνδέονται με τέσσερις αρθρώσεις που συνδέονται στο κεντρικό σωλήνα και με δύο πλευρικά χιτώνια που συνδέονται με τους βραχίονες μέσω αρθρώσεων και ρουλεμάν.
Μέσα στα πλευρικά χιτώνια, οι σωλήνες του συστήματος διεύθυνσης δεξιά και αριστερά, περιστρέφονται με την κλασική διάταξη μονού βραχίονα.
Ο μηχανισμός κλειδώματοςτης μπροστινής ανάρτησης που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του τρίτροχου ιταλικού σκούτερ, μετατρέπει την ισορροπία του Piaggio MP3 300 hpe από δυναμική σε στατική.
Αφού το θέσετε σε λειτουργία, το όχημα παραμένει σε ισορροπία στους τρεις τροχούς χωρίς να χρειάζεται σταντ (αν και αυτό είναι τοποθετημένο στο σκούτερ). Για να συνεχίσετε να οδηγείτε, επιταχύνετε ή χρησιμοποιήστε το ειδικό κουμπί. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ποτέ να βάλετε το πόδι σας στο έδαφος και μπορείτε να σταθμεύετε το Piaggio MP3 310 οπουδήποτε, εύκολα και χωρίς να καταβάλετε προσπάθεια.
 

Σελίδα 1Νέο Piaggio MP3 310
Σελίδα 2Μοναδικό στυλ για όλη τη γκάμα, εμπνευσμένο από τον κόσμο του αυτοκινήτου
Σελίδα 3Aνεση και λειτουργικότητα
Σελίδα 4Εκδόσεις και χρώματα
Σελίδα 5Κινητήρας Piaggio 310 HPE–όλα τα πλεονεκτήματα του downspeeding
Σελίδα 6Απόλυτη ασφάλεια: τρεις τροχοί, ABSκαιASR
Σελίδα 7PIAGGIOMIA: συνδεδεμένο διαρκώς μέσωsmartphone
Σελίδα 8Μια ολοκληρωμένη σειρά αξεσουάρ