Piaggio MP3: Black Friday προσφορές για το τρίτροχο της Piaggio

Piaggio MP3: Black Friday προσφορές για το τρίτροχο της Piaggio
9 Φωτογραφίες »

Όφελος έως και 1000 ευρώ μέσω του προγράμματος DreamRide Now
Οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου λόγω των τριών τροχών του
Τρικάναλο ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR
Σύστημα ride by wire και 3 riding modes για το MP3 530

Όφελος έως και 1000 ευρώ μέσω του προγράμματος DreamRide Now

Η Black Friday φέρνει σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές στα τρίτροχα σκούτερ της Piaggio, MP3 300 και MP3 400 και 530 μέσω του νέου χρηματοδοτικού προγράμματος DreamRide Now. Το MP3 300 προσφέρεται με όφελος 400 ευρώ και είναι διαθέσιμο με μηνιαία δόση από 117ευρώ. Η Piaggio δίνει την δυνατότητα στον αγοραστή να αποφασίσει μετά από 3 χρόνια αν θα το κρατήσει, θα το αντικαταστήσει ή θα το επιστρέψει. Αντίστοιχα η έκδοση MP3 400 και 530 hpe προσφέρεται με όφελος 1.000 ευρώ με μηνιαία δόση από 124 ευρώ, δίνοντας πάλι την δυνατότητα στον αναβάτη μετά το πέρας της 3ετίας να το επιστρέψει.
 

Οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου λόγω των τριών τροχών του

Το Piaggio MP3, με την τρίτροχη σχεδίαση του, εξακολουθεί να προσφέρει μια μοναδική λύση στις απαιτήσεις της αστικής μετακίνησης και στους οδηγούς αυτοκινήτου. Το ΜP3 ανοίγει ένα σημαντικό παράθυρο στους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου γεφυρώνοντας τον κόσμο της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου κερδίζοντας οπαδούς και από τις δύο μεριές. Αυτό ισχύει για όσους έχουν το δίπλωμα αυτοκινήτου πριν τις 19/1/2013. Είναι το πρώτο σκούτερ με τρείς τροχούς οι οποίοι του προσδίδουν μεγαλύτερη σταθερότητα και ασφάλεια χωρίς να επηρεάζουν την ικανότητα του να στρίβει όπως τα υπόλοιπα δίκυκλα. Σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, καθώς και σε δρόμους κακής ποιότητας με χαμηλή πρόσφυση, το MP3 διατηρεί την πρόσφυση και το κράτημα, μειώνοντας τον κίνδυνο απώλειας ελέγχου του οχήματος.
 

Τρικάναλο ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR

Το Piaggio MP3 300 είναι το μικρότερο από την οικογένεια των MP3 καθώς εξοπλίζεται με έναν τετράχρονο, 4βάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα hpe 278 κυβικών εκατοστών με μέγιστη ισχύ 26,2 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και ροπή 26Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ισχυρό πλαίσιο του MP3 έχει διαστάσεις μήκους 2.040mm και μεταξόνιο 1.440mm. Οι τροχοί του είναι διαμέτρου 13 ιντσών μπροστά και 14 πίσω με τρικάναλο ABS, που κατασκευάζεται από την Continental με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR. Στο δεξί πόδι του αναβάτη υπάρχει ένα πεντάλ το οποίο συνδυάζει τη λειτουργία και των τριών δισκοφρένων  (258 mm εμπρός και 240 mm πίσω), λειτουργία που κάνει πιο οικεία την οδήγηση για τους αναβάτες που έρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου.  
 

Σύστημα ride by wire και 3 riding modes για το MP3 530

Το MP3 δεν περιορίζεται στην έκδοση των 300 κυβικών αλλά έρχεται και σε δύο μεγαλύτερες και ισχυρότερες εκδόσεις το MP3 400 και το MP3 530. H ισχύς που αποδίδει η έκδοση των 400 κυβικών ανέρχεται στους 35,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με ροπή 37Νm στις 5.750 σ.α.λ. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα πατώντας το κουμπί της μίζας. Το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας των MP3 και το πιο ισχυρό, το MP3 530, αποδίδει ισχύ 44,2 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 51Νm στις 5.250 σ.α.λ. Ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται με σύστημα ride by wire μέσα από 3 riding modesco, Comfort και Sport) τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και τη μέγιστη ιπποδύναμη, ενώ επηρεάζουν την παρεμβατικότητα του ASR. Το MP3 400 διατίθεται σε έκδοση Sport σε περισσότερα χρώματα, εμπρός δίσκους τύπου “μαργαρίτα” και αλουμινένιες πλατφόρμες. Αντίστοιχα το MP3 530 διατίθεται και στην έκδοση Exclusive σε τέσσερεις ματ αποχρώσεις ενώ και εδώ οι αλουμινένιες πλατφόρμες και οι δίσκοι «μαργαρίτα» εμπρός είναι στάνταρ.